![]() |
Voorpost
Is het jullie ook al opgevallen dat de kleutertjes van Voorpost wakker zijn geschoten? :)
Op elke anderstalige (engelstalige) affiches, spuiten ze met zwarte graffitti dat de affiche in het Nederlands (of vlaams) moet. Ik vind dit zeer zielig. We leven tenslotte in een meertalig België en Europa. |
Volgend jaar gaan ze ons feest PROBEREN te verpesten.
We gaan ons niet laten doen. We zijn tenslotte met véél meer dan hen. ;) |
Voorpost? Ons feest verpesten? :lol:
Daar zal veel volk naar komen kijken! :lol: Jongens toch, wat gaan ze scanderen? Weg met Europa? Weg met de meertaligheid? |
Ik weet alleen dat ze SERIEUS wat mensen, zelfs neutralen, tegen zich in het harnas gaan jagen als ze zich keren tegen ons land op een moment dat het gevierd wordt! :lol:
|
Tuurlijk, niemand heeft het begrepen op een bende limlanders die inhoudelijk niks voorstellen en enkel "Vlaanderen Vlaams" kunnen roepen op officiële gelegenheden. Als je daar de media-aandacht mee moet trekken, is het erg met je gesteld...
|
Een verloren gewaande tak van de mens.
|
Mjah, als je ziet wat er rondloopt bij voorpost...
Valt bezwaarlijk nog "mens" te noemen. ;) |
Hm, zo heb ik er bij mij in de buurt ook een gezien: een affiche voor Cointreau:
Fabulous, Flirty, Nederlands, stond daar dan. Het rijmde niet eens... daar wordt eens goed mee gelachen bij ons. De internationale handelstaal weigeren is immers genoeg om ons onder Afrikaans economisch niveau te degraderen... |
Inderdaad, maar dat begrijpen die slungels dus niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be