Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Waarom is het enkel Putin die ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243721)

Hoofdstraat 24 mei 2018 22:32

Waarom is het enkel Putin die ...

Waarom is op wereldniveau enkel Putin die intelligente zaken kan zeggen in plaats van te kakelen als kippen zonder kop zoals de rest. 8O

https://www.rt.com/news/427709-putin...ules-reaction/

“This is what I can say about cyberattacks or war of words in the press and other issues. Action always causes reaction. Always. If one does not want to get a reaction he does not like, rules for actions need to be set,” he said. “When the humanity invented nuclear weapons, everyone realized how dangerous it is and agreed on rules, which were aimed at preventing a tragedy. It’s obvious that cyber now is a most important field affecting millions of people.
Let’s agree on how we work in it."

parcifal 24 mei 2018 23:00

Grappig, komende van de dictator van een land dat de eerste cyber-oorlog ooit gestart heeft. (Rusland - Estland 2007) en dat vorig jaar nog op grote schaal cyberwapens testte op Oekraiene.

Putin is so full of sh*t that his eyes are brown.

kojak 25 mei 2018 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8723491)
Waarom is op wereldniveau enkel Putin die intelligente zaken kan zeggen ...."

... dat alleen goedgelovige mensen slikken. :lol:

Maar 'k moet wel zeggen, hij komt wel een stuk serieuzer over dan Trump.

Jay-P. 25 mei 2018 00:37

PLUS: Putin is een politieker met een hoger dan gemiddelde intelligentie.
MIN: Putin is een politieker.

Bovenbuur 25 mei 2018 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8723528)
PLUS: Putin is een politieker met een hoger dan gemiddelde intelligentie.
MIN: Putin is een politieker.

En een alleenheerser.
En een ex-KGB'er.

maddox 25 mei 2018 04:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8723540)
En een alleenheerser.
En een ex-KGB'er.

Ik zie het probleem an sich niet.

Hoofdstraat 25 mei 2018 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8723503)
Grappig, komende van de dictator van een land dat de eerste cyber-oorlog ooit gestart heeft. (Rusland - Estland 2007) en dat vorig jaar nog op grote schaal cyberwapens testte op Oekraiene.

Cyber warfare is al bezig van de jaren '90, zo naïef ben je toch niet?

In 2011 loste de VS en Israel het STUXNET virus in Iran tegen nucleare installaties, de bedoeling was een explosie te veroorzaken. Bijkomend gevolg was een virus die losgeslagen was en wereldwijd voor zware problemen zorgde.

Putin heeft gelijk, tijd voor regels. Als FB advertenties gelijk staan aan een cyber aanval dan moeten die verboden worden, voor iedereen. Ook voor de US die constant dergelijke aanvallen uitvoert, Internationale regels voor het voeren van propaganda met regels en straffen. Dat of stoppen met kakelen.

https://pensivepost.com/no-the-unite...r-fb3520a6387d

TV-verslaafde 25 mei 2018 08:55

Citaat:

En een alleenheerser.
En een ex-KGB'er.

Hmm, wat ik vooral constateer is dat wij in de EU vooral een stel bureaucraten naar voren brengen die heel hun leven al in dat systeem zitten. In andere delen van de wereld, krijg je politici uit heel andere milieus dus ook een heel andere mindset.

TV-verslaafde 25 mei 2018 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8723503)

Putin verdedigt zijn land, jij zit ook nog met het koude oorlog syndroom. Zijn er nog Sovjets onder je bed? Een goed leider en hij doet wat er wordt verwacht van een politieker; zijn land verdedigen en zijn volk dienen.

bembem 25 mei 2018 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8723601)

Hmm, wat ik vooral constateer is dat wij in de EU vooral een stel bureaucraten naar voren brengen die heel hun leven al in dat systeem zitten. In andere delen van de wereld, krijg je politici uit heel andere milieus dus ook een heel andere mindset.

Ik herken Trump bijna niet (lol), maar euh iets dichter bij huis: van cafébaas tot minister ring a bell?

TV-verslaafde 25 mei 2018 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8723626)
Ik herken Trump bijna niet (lol), maar euh iets dichter bij huis: van cafébaas tot minister ring a bell?

Die Stevaert zeker? Ja, dan ben je al een populist als cafébaas, gratis rondjes van het huis... Trump is vooral goed in "deals" zoals een zakenman het betaamt. Die 2 anderen zijn vooral goed in hun land verdedigen zoals ze gedaan hebben als "special forces".

Ik vind vooral dat de EU nogal veel van die figuren naar voren brengt die al altijd in dat politieke systeem hebben gezeten. Bureaucraten die alleen maar bureau's hebben gezien en af en toe wat afkoopsommen aannemen.

bembem 25 mei 2018 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8723638)
Die Stevaert zeker? Ja, dan ben je al een populist als cafébaas, gratis rondjes van het huis... Trump is vooral goed in "deals" zoals een zakenman het betaamt. Die 2 anderen zijn vooral goed in hun land verdedigen zoals ze gedaan hebben als "special forces".

Ik vind vooral dat de EU nogal veel van die figuren naar voren brengt die al altijd in dat politieke systeem hebben gezeten. Bureaucraten die alleen maar bureau's hebben gezien en af en toe wat afkoopsommen aannemen.

Ja die :lol::lol:
Tja, ik volg je wel wat die anderen betreft, ze zitten allemaal in hun ivoren toren op hun manier...

TV-verslaafde 25 mei 2018 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8723641)
Ja die :lol::lol:
Tja, ik volg je wel wat die anderen betreft, ze zitten allemaal in hun ivoren toren op hun manier...

Neen, het is beter om zo'n "special force" kerel als politieker te hebben. Zie naar het vluchtelingenbeleid.

Plato was zeer duidelijk daarin. :lol:

Citaat:

In een democratische staatsvorm wordt alles, behoudens enkele kleinigheden, geregeld door de klasse van de “verkwistende en ijdele leeglopers waarvan de energieksten de leiding nemen en de lafsten volgen”. De hefstigsten onder hen – de ‘darren met angels’ – spreken en handelen, de rest – de ‘darren zonder angels’ – zit om de spreekgestoelten te gonzen en belet elke tegenspraak. De lafsten identificeren zich volledig met hun leiders en aanvaarden geen kritiek. Deze groep tracht dus de democratische woordenstrijd onmogelijk te maken en wil dus de ‘klassenstrijd’ vermijden. Deze klasse, die in elke staatsregeling bestaat, leeft van de maatschappelijke productie zonder zelf daartoe iets bij te dragen. Volgens Plato moet deze groep uit elke staatsregeling verwijderd worden.

bembem 25 mei 2018 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8723647)
Neen, het is beter om zo'n "special force" kerel als politieker te hebben. Zie naar het vluchtelingenbeleid.

Plato was zeer duidelijk daarin. :lol:

:-D

TREBRON 29 mei 2018 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8723491)
Waarom is op wereldniveau enkel Putin die intelligente zaken kan zeggen in plaats van te kakelen als kippen zonder kop zoals de rest. 8O

https://www.rt.com/news/427709-putin...ules-reaction/

“This is what I can say about cyberattacks or war of words in the press and other issues. Action always causes reaction. Always. If one does not want to get a reaction he does not like, rules for actions need to be set,” he said. “When the humanity invented nuclear weapons, everyone realized how dangerous it is and agreed on rules, which were aimed at preventing a tragedy. It’s obvious that cyber now is a most important field affecting millions of people.
Let’s agree on how we work in it."

Helaba………...Erdogan is nog veeeeel slimmer hoor.

Lof der Zotheid 29 mei 2018 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8726063)
Helaba………...Erdogan is nog veeeeel slimmer hoor.

Dat heeft 'm zelf gezegd. Dus moet het ook waar zijn.

Bach 29 mei 2018 10:00

Bush senior was ook hoofd van de CIA. Heeft ook bijgedragen aan de VS oorlogen buitenshuis. Bush was de deep state, Trump niet. Maar het heeft slechts een paar maanden geduurd voordat de oorlogselite die president terug controleerde.

Bach 29 mei 2018 10:05

Citaat:

En een alleenheerser.
En een ex-KGB'er.

Een alleenheerser zoals veelvuldig herverkozen Merkel dan? Gelooft u niet dat dit Putin's laatste termijn zal zijn? Wat ik niet geloof is dat in dit Rusland de oppositie onderdrukt wordt. Putin is effectief populair onder de bevolking. Zijn herverkiezing is overeenkomstig de wil van de bevolking.

Beter eerst vegen voor de deur van de paleizen van de koningshuizen. Maar wacht...die hebben geen macht.

Je kan mensen werkelijk alles doen geloven via de media.

parcifal 29 mei 2018 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8726147)
Een alleenheerser zoals veelvuldig herverkozen Merkel dan? Gelooft u niet dat dit Putin's laatste termijn zal zijn? Wat ik niet geloof is dat in dit Rusland de oppositie onderdrukt wordt.

Je gelooft dat niet? Ik ook niet, ik weet het 100% zeker, net als iedereen die het ook maar minimaal volgt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8726147)
Putin is effectief populair onder de bevolking. Zijn herverkiezing is overeenkomstig de wil van de bevolking.

Natuurlijk, de staatsmedia maakt dan ook 3 a 4 uur per dag reclame voor Putin en zijn minions. En nee, dat is niet overdreven, dat zijn de feiten.
Vreemd is wel dat zelfs met die continue hersenspoeling en indoctrinatie, het toch nog altijd nodig blijkt te zijn om de verkiezingen zelf op vrij grote schaal te vervalsen.
Is dat gewoon omdat ze dat leuk vinden en het kunnen?
Ik kan het persoonlijk niet begrijpen.

https://www.bloomberg.com/view/artic...port-for-putin

Max van Dietschland 29 mei 2018 21:18

In deze eeuw (21e) is Vladimir Poetin met voorsprong de grootste leider. Als je ziet waar Rusland stond in 1999 en waar Rusland nu staat. Hij heeft Rusland van een volledig kapot land in 1999, vandaag opnieuw een groot rijk gemaakt. Hadden wij in Vlaanderen maar zo iemand...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be