Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   "Tommy Robinson => gevangenis." (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243740)

TV-verslaafde 26 mei 2018 07:43

"Tommy Robinson => gevangenis."

http://www.breitbart.com/london/2017...leged-rapists/

Citaat:

Tommy Robinson, founder and former leader of the English Defence League, was arrested in the early hours of Wednesday morning at his home in Luton for allegedly “trying to video Muslim paedophiles” on the steps of Canterbury Crown Court on Monday.
13 maanden naar het schijnt.

Ja; we mogen geen kritiek meer hebben op moslims omdat dat zou polariseren. Het is eigenlijk ver gekomen met het poco gebeuren en vrije meningsuiting.

De agenda is duidelijk.

Distel 26 mei 2018 08:38

CountDankula veroordeeld voor het maken van een "nazi-mopje" (ten koste van nazi's dan nog).

Chelsea Russell veroordeeld omdat ze rap-lyrics met het woord "nigger" op haar instagram plaatste... als eerbetoon aan iemand die stierf in het verkeer.

Lauren Southern verbannen van het VK omdat ze satirisch bedoelde folders verspreidde omtrent "LGBT for islam".

Martin Sellner toegang tot het VK geweiderd omdat hij op Speaker's Corner een toespraak over vrije meningsuiting (!!) wilde gaan geven en men dacht dat dit voor rellen kon zorgen.

Brittany Pettibone de toegang geweigerd omdat ze Robinson wilde gaan interviewen.

Over de arrestatie van Robinson mag er trouwens niet bericht worden ginder, op straffe van.

Het VK is nu een gedachtenpolitiestaat.

TV-verslaafde 26 mei 2018 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 8724173)
CountDankula veroordeeld voor het maken van een "nazi-mopje" (ten koste van nazi's dan nog).

Chelsea Russell veroordeeld omdat ze rap-lyrics met het woord "nigger" op haar instagram plaatste... als eerbetoon aan iemand die stierf in het verkeer.

Lauren Southern verbannen van het VK omdat ze satirisch bedoelde folders verspreidde omtrent "LGBT for islam".

Martin Sellner toegang tot het VK geweiderd omdat hij op Speaker's Corner een toespraak over vrije meningsuiting (!!) wilde gaan geven en men dacht dat dit voor rellen kon zorgen.

Brittany Pettibone de toegang geweigerd omdat ze Robinson wilde gaan interviewen.

Over de arrestatie van Robinson mag er trouwens niet bericht worden ginder, op straffe van.

Het VK is nu een gedachtenpolitiestaat.

Wahaha om "Plato" nog eens te citeren.

Citaat:

Timocratie, een regering door 'de besten', de sterksten. Het nastreven van persoonlijke roem leidt tot een kwalijke gelijkstelling van eer met rijkdom.
Oligarchie, regering door de rijken. De grote verschillen tussen rijk en arm en de onrechtvaardigheid worden aanleiding tot zware conflicten.
Democratie volgt de oligarchie op, maar de te grote vrijheid kan het volk niet aan. Uit de daaropvolgende chaos ontstaat de volgende staatsvorm:
Tirannie verdeelt het volk in drie socio-economische 'klassen':de dominerende klasse, de kapitalisten en het gewone volk. Ook deze vorm gaat aan corruptie en spanningen ten onder.

Vreemd genoeg lijkt de ideale staat, zoals voorgesteld door Socrates in de Politeia, heel goed op de tirannie als 'gedegenereerde' staatsvorm. De leiding berust in de ideale staat echter deze keer bij een 'filosoof-koning' die het beste voorheeft met de staat.
We zitten te dwepen met de fase van de tirannie. Dat filosoof-koning gebeuren is ook wel een grappige notie. Ik geef Plato in deze eigenlijk volledig gelijk. Ofwel de "Politeia" ofwel de "Timocratie".

Zeus 26 mei 2018 10:05

Tommy Robinson...wie ligt daar nu wakker van?

White trash dat veroordeeld is voor geweld tegen de politie en hypotheekfraude.

TV-verslaafde 26 mei 2018 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8724254)

Een volksheld tegen de islamisering. Geef hem een podium en wat geld en de stemmen komen binnen. Ik zou hem zeker promoveren.

Zipper 26 mei 2018 10:09

Citaat:

Merkwaardig is dat gij nooit zult cheeren als het over dark trash gaat.

Pandareus 26 mei 2018 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8724261)
Merkwaardig is dat gij nooit zult cheeren als het over dark trash gaat.

Steek Tommy in een cel met dark trash, en laat de natuur de rest doen.

Libro 26 mei 2018 10:56

Ik hoop dat hij de gevangenis overleeft.

Zeus 26 mei 2018 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8724286)
Ik hoop dat hij de gevangenis overleeft.

Dat heeft hij toch al 2 keer eerder gedaan.

Vette Pois(s)on 26 mei 2018 11:19

Gandhi, Mandela en nu Tommy

TV-verslaafde 26 mei 2018 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8724281)
Steek Tommy in een cel met dark trash, en laat de natuur de rest doen.

Panda man,

Hij kaart bijvoorbeeld aan dat er kinderen worden overreden door illegale moslims en dat de flikken niet ingrijpen uit angst voor de gevolgen. Het poco gebeuren in actie. Wat doen die domme flikken hier altijd? Slapen en verkeersboetes, ja...

Hij gelooft tenminste in een zaak en heeft innerlijke kracht; je cynisme hier heb ik een broertje dood aan.

Universalia 26 mei 2018 22:19

Een petitie die opgestart is geweest ...

Citaat:

Tommy Robinson zit in de gevangenis, omdat hij verslag deed over islamitische verkrachtingsbendes. Dit is een schande en moet ongedaan gemaakt worden. Zorgt u er a.u.b. voor dat hierover gediscussieerd wordt in het parlement.
Free Tommy Robinson

:|

Libro 26 mei 2018 23:04

In een democratie is rechtspraak openbaar. Het is dan ook van de ratten besnuffeld dat iemand wordt opgepakt omdat die BUITEN DE RECHTBANK de verdachten van een enorme zedenzaak filmt.

Zeus 28 mei 2018 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8724793)
In een democratie is rechtspraak openbaar. Het is dan ook van de ratten besnuffeld dat iemand wordt opgepakt omdat die BUITEN DE RECHTBANK de verdachten van een enorme zedenzaak filmt.

Het was een schending van zijn probatievoorwaarden.

Skobelev 28 mei 2018 10:27

Muilkorfwetten in actie, de West-Europese vorm van democratie.

Pandareus 28 mei 2018 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8724399)
Panda man,

Hij kaart bijvoorbeeld aan dat er kinderen worden overreden door illegale moslims en dat de flikken niet ingrijpen uit angst voor de gevolgen. Het poco gebeuren in actie. Wat doen die domme flikken hier altijd? Slapen en verkeersboetes, ja...

Hij gelooft tenminste in een zaak en heeft innerlijke kracht; je cynisme hier heb ik een broertje dood aan.

:lol: :lol: :lol:

Ik hoop dat hij veel plezier heeft samen in de cel met Bubba.

TV-verslaafde 28 mei 2018 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8725340)
:lol: :lol: :lol:

Ik hoop dat hij veel plezier heeft samen in de cel met Bubba.

Hmm ja; enige argumenten verwachtte ik eigenlijk al niet. Next! :-D:-D

Thuleander 28 mei 2018 11:14

Citaat:

West-Europa bevindt zich inderdaad in een oorlogssituatie tussen de gewone Europeanen (ook wel 'white trash' genoemd) en de verraderselites die in opdracht van een kleine internationale kliek hun landen om zeep helpen.

De verraderselites voelen zich wellicht nog redelijk veilig achter hun hekwerk, hun poorten en de politie die hen beschermt.

Maar ik zou niet in hun plaats willen zijn de dag dat de poorten het begeven en de flikken eieren voor hun geld kiezen of van kant wisselen...

https://www.youtube.com/watch?v=1q91kzzwdSc

Anna List 28 mei 2018 12:27

Starbucks US gesloten wegens racisme :

8000 verstigingen 4u lang ...

http://m.standaard.be/cnt/dmf20180527_03532528

ik vraag me af wat die volgende keer gaan doen ivm opleiding voor een nieuw koffiemachien.

Skobelev 28 mei 2018 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8725411)
Starbucks US gesloten wegens racisme :

8000 verstigingen 4u lang ...

http://m.standaard.be/cnt/dmf20180527_03532528

ik vraag me af wat die volgende keer gaan doen ivm opleiding voor een nieuw koffiemachien.

Zouden ze nog een "zwarte koffie" mogen bestellen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be