Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Un beau mariage? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243743)

Universalia 26 mei 2018 11:21

Un beau mariage?

Un beau mariage

Citaat:

Deze Turkse imam gaat met dit 12-jarige meisje trouwen… Volgens Turkse tradities draagt het meisje de rode sjaal van jonge bruiden. Deze rode sjaal vertegenwoordigt de vader van het kleine meisje, die zijn dochter aan een man geeft. En ze moet een sluier om, want men moet “kuis” blijven!
p.s.

Gevonden tijdens mijn surftochten op het net. :?

serres 26 mei 2018 11:34

ik heb er geen woorden voor,gewoon om te walgen.........het is godverdomme nog een kind

Zeus 26 mei 2018 11:36

Zever. De minimumleeftijd om te trouwen in Turkije is 17 (16 in uitzonderlijke gevallen toegestaan door justitie)

Pandareus 26 mei 2018 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8724318)
Zever. De minimumleeftijd om te trouwen in Turkije is 17 (16 in uitzonderlijke gevallen toegestaan door justitie)

Kijk naar zijn link en je weet genoeg : een website voor zwakzinnigen en uiterst rechtse identitairen. Waardeloos.

maddox 26 mei 2018 12:33

En sinds wanneer trekken muzels zich veel aan van de seculiere wetten?

Universalia 26 mei 2018 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8724360)
Kijk naar zijn link en je weet genoeg : een website voor zwakzinnigen en uiterst rechtse identitairen. Waardeloos.

Ik schreef:

Citaat:

p.s.

Gevonden tijdens mijn surftochten op het net.
Dus u bent van mening dat dit allemaal maar moet kunnen en toegelaten worden?

Dat moeten ze langs de andere kant niet komen zagen en zeveren dat er kinderen in de handen vallen van dat soort van lieden of zie ik dat verkeerd? :?

Zeus 26 mei 2018 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8724481)
Ik schreef:

Dat moeten ze langs de andere kant niet komen zagen en zeveren dat er kinderen in de handen vallen van dat soort van lieden of zie ik dat verkeerd? :?

Zonder deftige bron zegt die foto niets.

Voor hetzelfde geld is het een opa die met zijn kleindochter speelt tijdens een verkleedpartijtje.

bembem 26 mei 2018 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8724383)
En sinds wanneer trekken muzels zich veel aan van de seculiere wetten?

Alsof witmansen zich er veel van aantrekken, getuige de vele pedofielen die ieder jaar het beest uithangen in the far east, nietwaar.

bembem 26 mei 2018 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8724508)
Zonder deftige bron zegt die foto niets.

Voor hetzelfde geld is het een opa die met zijn kleindochter speelt tijdens een verkleedpartijtje.

Well said!

maddox 26 mei 2018 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8724548)
Alsof witmansen zich er veel van aantrekken, getuige de vele pedofielen die ieder jaar het beest uithangen in the far east, nietwaar.

Op zijn minst hebben die excuus niet dat het mocht van hun onzichtbare vriend.

bembem 26 mei 2018 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8724565)
Op zijn minst hebben die excuus niet dat het mocht van hun onzichtbare vriend.

En?

quercus 26 mei 2018 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8724548)

De politiediensten van die Oost-Aziatische landen moeten die vettige stinkerds stante pede arresteren. Ze mogen ze, wat mij betreft, rustig vele jaren laten rotten in een aziatische gevangenis. Doorgaans is er toch wel een samenwerking met Interpol. De Europese landen vragen dan ook altijd uitlevering van die slijmerds.

Pandareus 26 mei 2018 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8724481)
Ik schreef:

Beter lezen : ik zeg dat de 'bron' naar dewelke je verwijst een website is voor zwakzinnigen en uiterst rechts crapuul.

maddox 26 mei 2018 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8724576)
En?

Dat kerels die met kinderen prutsen gerust met hun ballen tegen de muur genageld mogen worden.

Universalia 26 mei 2018 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8724682)
Beter lezen : ik zeg dat de 'bron' naar dewelke je verwijst een website is voor zwakzinnigen en uiterst rechts crapuul.

Dus begrijp ik daar uit dat als het een zwakzinnigen en rechts krapuul site is die het blokletterde die het allemaal verkeerd zien en dat het toegelaten is?

Ik schreef zelfs nog een p.s: Gevonden tijdens mijn surftochten op het net.

Niet echt op gelet dat het een 'zwakzinnigen site' was. 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be