![]() |
Vreemdelingen vullen knelpuntberoepen in
We hebben ze hard nodig, witmans
Voor de knelpuntberoepen, witmans. Leg mij eens uit hoe je 'per ongeluk' op een verlaten politiegebouw kan inrijden. Terwijl er een medepassagier naast je zit... Citaat:
|
Citaat:
-stuurinrichting defect -in slaap gevallen -foute reactie en gas gegeven ipv te remmen -uitgeweken voor een obstakel of andere weggebruiker -etc etc eigenlijk. |
In Kortenberg onlangs ook zoiets. Epilepsieaanval waarschijnlijk.
![]() |
Citaat:
Geef die dan een vrachtwagen.... |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe mooi. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als je zwarten importeert, importeer je armoede. Noem een rijk zwart land. Juist ja. :-D Nog wat voodoo en machete moorden en ebola, syfilis, pest, cholera als leuke topping. Hadji's importeren krijg je sharia, islam, hoofddoeken, pedofilie, getto's. Als ik moest kiezen, doe dan toch maar Hadji's. Ze komen voor het geld dus de economie in Europa moet kapot. Terug naar een soort van Middeleeuwen met schimmige rovers en versterkte bolwerken. "Peak oil" lijkt mij een goed scenario. Niemand kan meer rondrijden, economie stort in elkaar. We kunnen ook afwachten tot de AI's en robots komen maar dat is vooral wat speculatie van kapitalistische mogul's. |
Oei, zijn wandelende baarmoeder vraagt zich af of het wel eens aan de ramadan zou kunnen liggen? 8O Allah heeft hem tot zich geroepen?
bron : MACHELEN – De vrouw van de trucker die zaterdag samen met zijn bijrijder om het leven kwam, vraagt zich openlijk af wat de oorzaak is geweest. “Was hij onwel geworden? Speelden de hitte of de ramadan een rol”, zegt zijn echtgenote tegen Het Nieuwsblad. |
Gelukkig reed hij zichzelf dood tegen een gebouw.
Voor hetzelfde geld reed zo iemand in op een file of reed ie door de vangrails van een autosnelweg. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan je goed achteruit kijken met een hoofddeksel op en dan bedoel ik niet alleen bij het inparkeren. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar blijft die gsm goed zitten. p.s. Brug der zuchten ter hoogte van Gent daar mag je 90 km/u kwam er zo eentje voorbijgevlogen met een Golfje tegen zeker 140 km/u zich totaal van geen kwaad bewust. |
1 Bijlage(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be