![]() |
Racistische Roseanne Barr geweerd door ABC
https://www.hln.be/showbizz/celebrit...lijk~a6a26d16/
Citaat:
|
Het meest gênante is dat twitteraars zich meteen excuseren nadat ze een wat boude tweet hebben verstuurd. Hou u gewoon aan uw mening, hoe controversieel en tegen de haren in gestreken de tweet ook is.
|
Citaat:
Is gelijk die mop van een oude zatlap in een bar en hij begint meer en meer te zuipen en iedereen te beledigen. Iedereen verlaat de bar uit pure walging. Alleen 1 oude moslim blijft zitten en staren naar die oude zatlap. Oude zatlap komt naar hem toe: "wat is je probleem? hé"? Oude moslim antwoordt: "ik heb ooit seks gehad met een ezel, misschien ben jij mijn zoon wel?" Is toch haar probleem dat ze mensen beledigt. Het is dom ja, maar voor de rest. So what, hé? |
Anderzijds. ABC is een private werkgever die contracten vrij kan aangaan en stopzetten. Soms lijkt het alsof de ganse samenleving mee wil beslissen over de programmatie van tv-zenders.
|
Citaat:
Dagelijkse kost vandaag. Van, met winkelkarretjes over te voeten rijden tot iemand de weg afsnijden: Gewoon sorry zeggen (in het beste geval), voor de rest effe lachen en op... naar de volgende. Beetje zoals Kaloten en de biechtstoel bij meneer pastoor, denk ik dan zo. Zelfde mentaliteit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen confrontaties meer dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is : racist zijn is niet verboden. Kan je dan iemand ontslaan louter en alleen omdat hij racist is ? Islamiet zijn , is ook niet verboden. Kan je dan iemand ontslaan louter en alleen omdat hij islamiet is ? En , bij uitbreiding : waarom zou dan het ene wel moeten kunnen en het andere niet? Te weten dat de persoonlijke ethiek van het bedrijf doorslaggevend is. |
Citaat:
Het louter racist zijn staat ons niet aan en het louter islamiet zijn ook niet. Maar goed , om u terwille te zijn: ik ontsla de islamiet omdat hij op het bedrijfsfeest geen varkenskotelet wil eten en wij beschouwen dat als een zware belediging. :-D |
Citaat:
En dat is dan ons arbeidsrecht. Ik vermoed dat het in de VS nog vrijer is. En tot slot zal Roseanne wel geen werknemer zijn geweest van ABC, maar zal ze zelfstandige zijn die een contract had met ABC om een programma te maken. Dus speelt het arbeidsrecht niet eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be