![]() |
WK Rusland 2018 : wie wordt wereldkampioen ?
Nog een goeie twee weken en ze beginnen er aan, met de tot de verbeelding sprekende openigsmatch Rusland-Saoudie Arabië..
Maar wie wordt op het einde van de rit wereldkampioen ? (Poll in aanmaak --> deze kutserver heeft dat echter belet..) |
Ge gaat u moeten spoeien met die pol. Na 5 minuten wordt het afgebroken.
|
Te laat :lol:
|
Kwistetwel :)
|
Niet veel hé :D
Laurent heeft me de das omgedaan.. |
Als ge u beperkt tot
1. België 2. Prins Laurent Zal het wel lukken :) |
Citaat:
|
Misschien is het gemakkelijker dat elke forummer "zijn/haar" vier Halve Finalisten opgeeft, aangezien er imo geen enkele echte top-favoriet tussen zit.
|
China.
Die belonen iedere speler van de tegenstander dat ie tegen een paar miljoen per week mag komen uitbollen in hun land. Kompany, Mertens en Vermaelen klonken erg geïnteresseerd in het voorstel. Vertonghen niet, waarop zijn vrouw hem een kieken noemde. |
Seg Eya waarom doe je die poll nu niet. Ik wou hem zelf doen.
|
Aaah een pronostiek.
Ik denk dat Frankrijk wereldkampioen wordt, in de finale tegen Duitsland. |
Finale: België-Argentinië
0-0 na verlengingen en Witsel schiet de winnende strafschop binnen! |
Is er een wereldkampioenschap dit jaar ?
|
Deutschland
tip, ga dat eens volgen in een Duitse stad ... die lopen dan massaal door de straten Sieg, Sieg, Sieg te scanderen ... kippenvelmomentje toch. :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het altijd al moeilijk met massa's volk in de straten of op pleinen, en echt als die dan ook nog eens massaal Sieg beginnen roepen ... ben daar behoorlijk lang van onder de indruk geweest, zal dat moment nooit vergeten eigenlijk. ik vraag me af of het niet efficienter zou kunnen zijn voor onze jeugd dan de verplichte schoolreis naar Dossin of Ausschwitz ... :o |
Citaat:
Direct uit 't leven gegrepen zou misschien een beter inzicht geven dan al dat Shoah geleuter, gesponsord door de Moslim Koran Fanaten Israeli Muurbleitende Fanaten. |
Citaat:
|
Citaat:
In een finale tegen Spanjolië. Andere halve finalisten Fransozië en Portugal. Z-amerikanen doen het traditiegetrouw niet zo goed buiten het Amerikaanse continent. |
Brazilië - Frankrijk. Brazilië wint met 3-1
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be