![]() |
Jan Peumans (N-VA) fluit Bart De Wever (N-VA) terug.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05...tspraken-bart/
Vlaams parlementsvoorzitter Jan Peumans (N-VA) heeft gezegd dat hij de uitspraken van zijn voorzitter over de verantwoordelijkheid van de ouders na de dood van Mawda ongelukkig vindt. "Ik vind persoonlijk dat men een aantal dingen recupereert die niet zouden moeten gerecupereerd worden. Dat kind kan evengoed mijn kleindochter zijn die dat overkomt. Ouders hebben verantwoordelijkheid, maar of je dat in deze situatie moet zeggen, daar heb ik vragen bij", aldus Peumans in "Villa politica". Tijd voor een forumbevraging. |
Citaat:
|
Peumans is stilaan bejaard en verdient 300 000 euro per jaar voor zijn optreden als Waldorf in het Vlaams Parlement.
Die heeft het niet meer nodig om constant de aars van De Wever te likken. |
De Kleren van de Keizer van Antwerpen.
|
Citaat:
Wat een (bewust) slecht gekozen titel. |
Wat is me dat nu? Iedereen mag toch wel zijn gedacht hebben.
De beoordeling over een trieste maar incidentele zaak is geen partijstandpunt. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat doet me denken aan de film: "The Circle". Het is berekende communicatie om gedachten publiek te maken. Tenzij je er van uitgaat dat al onze dames/heren politici om het even wat in hun gedachten omgaat publiek maken. |
"Op het lijk van een klein kind dat soort verhalen, brengen, dat is mijn stijl niet. Ik hou daar niet van."
Aldus Peumans. Ik vind dat hij gelijk heeft. Wie van Die Partei vindt dat ook? Wie niet? En wie vindt dat je hoe dan ook de Leider niet mag bekritiseren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je laat zelfs niet zien dat je een deel wegknipte. Dat is intellectueel oneerlijk en dit forum onwaardig. god zal u niet lonen, met spek en met bonen. Of moet ik je uitleggen wat het verschil is tussen een mening over een incident, en een partijpolitiek standpunt? |
Citaat:
Niet vergeten dat die uitspraak van Bart er kwam nadat de linkiewinkies het ontslag eisten van Jan en Theo. Want Jan en Theo waren de grote verantwoordelijken in het verhaal. Zomaar iets plukken uit een groot geheel geeft verdraaide dingen weer. |
Citaat:
:lol: |
Dat de ouders een serieuze verantwoordelijkheid hebben in deze zaak lijkt op het eerste zicht correct te zijn. De vraag is dus: Waarom is het aanhalen van dit feit "recuperatie" op kap van een 2-jarig slachtoffer wanneer datzelfde 2-jarig slachtoffer vervolgens gebruikt wordt in operatie Kak-Op-De-Wever?
|
Citaat:
Hebben onze media de dag van de dood of de begrafenis van Marie-Rose Morel de politici aan het woord gelaten die hun waarheid over haar verkondigden ? |
Citaat:
En net dáárvoor werden ze buitengegooid. Begrijpe wie kan. |
Citaat:
|
Eigenlijk had dit zeer sereen moeten gehouden worden, toch zeker de eerste dagen. Maar WIE is begonnen met dit politiek te recupereren??? Niet De Wever dacht ik. Om dan achteraf zo verontwaardigd te doen zouden ze beter eerst eens in de spiegel kijken en mea culpa slaan.
|
Citaat:
Ik dacht dat de betwisting ging over wie er al dan niet verantwoordelijk was voor haar dood. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be