![]() |
Lukaku ‘Met één applaus in 9 jaar is niet alles vergeten en verg
Lukaku over Belgische fans: ‘Met één applaus in 9 jaar is niet alles vergeten en vergeven’
Citaat:
|
Lap Radja thuislaten om commotie te vermijden en bij de tweede training zit t spel al op de wagen door de owngoal van Jordan. :lol:
|
Romelo Lukaku heeft gelijk. Omdat hij een neger (ik schrijf dit opzettelijk) is krijgt hij al jaren kritiek van racistische voetbalfans.
Wat betreft Jordan: die brengt hier zijn broer in een moeilijk parket. Het is zijn broer en dus kan hij hem niet afvallen. Hij heeft al dikwijls gezegd dat hij zich schuldig voelt omdat hij naar Chelsea gegaan is en zijn broertje alleen gelaten heeft. Conclusie: Jordan Lukaku moet thuisbijven. |
Ge kunt in alle draadjes gaan terugkijken, ik heb Romelu altijd geprezen voor z'n voetbaltalent. Maar ik vind m hier nen enorme flater slaan...nadat zijn broer er in geluisd werd door ne achterbakse journalist welliswaar.
Iemand een idee wie die journalist vuurkestoker is? Tamelijk degoutant. |
Citaat:
En hij moet aanvaarden dat Jordan niet meegaat. |
Citaat:
maar Romelu had wist dat hij daarover ook ging gevraagd worden, hij had die vraag zeker moeten weigeren, dan was de kous af geweest, en had zelfs de vraag aan zijn broer de media nooit gehaald. een racistische veralgemening gebaseerd op vooroordelen. voor mij mogen ze allebei thuisblijven nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, wat precies denkt hij eigenlijk te bereiken met zo neerbuigend te doen over de fans ?
Respect damso-style ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be