![]() |
Het is hier een bejaardentehuis
Aub laat nieuwe leden toe.
Ik wil jonge, nieuwsgierige, onbedorven mensen bereiken. Geen uitgezakte oude lullen die mentaal, cultureel en politiek in het jaar 1982 zijn blijven steken. Wat die mensen denken interesseert mij zelfs niet. Ik post hier alleen omdat ik weet dat er niet-leden (Gen Z's/milennials) meelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw doelpubliek hangt uit op Instagram en zo, om te laten zien hoe goed ze het hebben |
Citaat:
edit: of heb je Grinder al eens geprobeerd? dan kan je verder van achter je klavier. |
Lijkt u dat een goede zaak die jonge garde aantrekken?
Drugsverslaafden, alcoholverslaafden, seksverslaafden, gsm verslaafden, skype/twitter/facebookverslaafden. Als we het daar moeten van hebben???? :roll: Geef mij die iets oudere garde dan maar. :rofl: (ok, het is en blijft K&K ) |
Citaat:
|
Citaat:
Twitter en Instagram. |
Citaat:
Er zijn al veel wakkere jongeren (dankzij het internet). En de dwalers kun je eventueel nog veranderen. Polijsten als een ruwe diamant. Die zijn nog niet definitief verloren. Itt uitgebluste 45 plussers die rondjes blijven draaien in hun eigen hoofd. Ps: wil niet alle 45 plussers over dezelfde kam scheren, er zijn er gelukkig ook die het licht hebben gezien. |
Citaat:
|
Alle jongeren aan de dop of het ocmw !
|
Citaat:
|
Citaat:
De reden daarvoor is denk ik: voel ik mij nu nog te jong of echt te oud? Het jong/oud gevoel situeert zich tussen de 40 en de 110 jaar. :lol: |
'k Voel me nog altijd ongeveer 25
|
Citaat:
Of misschien kun je ze toch motiveren om zich tot 70 jaar kapot te werken voor Salah, Fatima en hun zeven kindjes. Je kan dat altijd proberen hé. |
Millenials :lol:
![]() |
Als ik geld heb kan ik verhuizen naar Polen, en daar tussen de witmensen te gaan wonen Thuleander. Een dopper ondergaat de moslimisering hier...want geen geld om anders te doen.
|
Citaat:
Nu moet ik hun iedere week helpen bij pc problemen, nu ze zelf ook full force facebook, enz...zijn gegaan. En mensen zonder digitale skills zijn een vogel voor de kat op de arbeidsmarkt. Maargoed, laat de boomers maar denken dat hun "ik prul aan de mobilette" skills nog iets waard zijn.... |
Citaat:
Zijn er geen betere alternatieven? Noorwegen? |
Citaat:
Heldhaftig vluchten van de problemen in eigen land en vragen of je bij iemand anders mag komen wonen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be