![]() |
Pray to Jesus for a falcon 7X
https://www.telegraph.co.uk/news/201...n-private-jet/
Je moet het die Amerikaanse predikers wel nageven,ze zijn "in Your face" en zeer open..... Burned through three jets already for Jesus... amen |
Citaat:
Eerst de Paus, maar de Amerikaanse predikers gaan er nog over heen. Maar de echte Jezus rijdt nog steeds op zijn fiets door Amsterdam. |
Eens temeer is het duidelijk dat Amerikanen gewoon omhooggevallen mafketels zijn.
|
Als hij 'em kan bijeenrapen van donaties, verdient hij hem.
|
Citaat:
Hij heeft dit gewoon nodig om zijn werk te doen. Dit is vooral voor mensen die zeggen 'ze zullen van ver moeten komen om mij te overtuigen'. Met zo'n jet kan hij van ver komen. Is het ver genoeg? Voor mijn niet maar voor anderen mss wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En geef toe, hij is wel eerlijk. Hij zou donaties kunnen vragen voor één of ander goed doel en dit opdoen aan een jet. Maar neen, hij vraagt de donaties expliciet voor de Falcon 7X. |
Oh Lord won't you buy me a new private jet
I'll stop all my habits I haven't stopped yet I'll kick all those hookers straight out of my bed Oh Lord won't you buy me a new private jet |
Citaat:
|
Citaat:
Ga er maar van uit dat die zich 's avonds een breuk zit te lachen met zijn maten aan de toog als hij ze vertelt wat hij die zwakzinnigen nu weer allemaal heeft in hun nek kunnen draaien. |
De gemiddelde Amerikaan is dan ook achterlijk.
|
Citaat:
Pakken wat je pakken kan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be