![]() |
33% van de Belgen voelt zich Belgische Aboriginal
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...land~aa93cd2f/
Het is ver gekomen. Als we daar dan de Belgen van vreemde origine nog geëxtrapoleerd van aftrekken is het waarschijnlijk 50% die zich in eigen land niet meer thuis voelt. Bedankt politiekers. |
Citaat:
Al de grenzen staan dan ook nog steeds wagenwijd open. Laten we de "wir schaffen das" gekte niet vergeten. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom nooit in Brussel, ik noem dat zelfs 'ausland'. :lol: |
Citaat:
Ukkel, Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, de 2 Woluwe's en zeer partieel Elsene en Etterbeek. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet enkel in Brussel. Mijn vader zegt dat hij, wonende in de buurt van het OLV, tot op de markt van Aalst moet gaan om nog " ne witte" tegen te komen. |
Citaat:
Maar de andere kant, richting Affligemdreef ga je er toch niet zo veel zien. Feit is dat Aalst heel wat mensen vanuit Brussel heeft binnen gekregen de laatste 10 jaar. Brusselaars, vooral van Congolese afkomst lijkt me, die Brussel ontvluchten wegens te duur. Maar de laatste jaren zijn er toch niet veel problemen meer, dacht ik? D'Haeze heeft dat blijkbaar goed gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vecht- en steekpartijen, stationsbuurt waar gewoon overdag robbertjes worden uitgevochten, overvallen, al eens een paar moorden.... Goed gedaan zeg je? |
Citaat:
|
Citaat:
Komaan, hé, dat zijn taferelen in sossenland Brussel, hé... |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat allemaal in één generatie tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be