![]() |
Laat gevangenen klusjes doen buiten gevangenismuren doen
'Laat gevangenen klusjes doen buiten gevangenismuren doen'
Citaat:
Oh! mijn kort bochtenwerk komt eraan ... Citaat:
Citaat:
Een gevangene moet zijn/haar straf ondergaan zoals het hem/haar opgelegd is geweest. Dat men binnen de gevangenismuren die mensen probeert terug op het rechte pad te zetten, daar is niets mis mee. Wederom lijkt mij dit stof tot nadenken ... 8O |
De Noord-Zuid verbinding kan wel een extra tunnel gebruiken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lotgenoten onder elkaar |
Ik dacht dat er al gevangenen buiten de gevangenis aan het werk waren.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Sam Cooke - Working on a chain. Dat is daar al jaren maar vergeet niet, daar staan er ook achter met een geladen geweer. (SPAS 12 of zo??) Maar dit even terzijde gelaten buigen we ons over een volgend 'probleem' dat ontsproot uit het brain van Minister Geens. Geens wil geen Guantanamo in België Federaal minister van Justitie, Koen Geens (CD&V), heeft niet bepaald te makkelijkste week uit zijn carrière achter de rug maar de volgende tekst lijkt mij toch een beetje een zwaar twijfelachtige zaak te zijn. Citaat:
Vertel dat maar eens aan familie en vrienden, kinderen die hun mama verloren zijn een jonge student die een mooi leven tegemoet ging. Ach, ja dat vergat ik, men is meer bezig met lieden uit andere landen dan met onze eigen mensen. Begrijpe wie begrijpe kan ... Met dank bij voorbaat. ;-) |
De liberalen zijn echt wel de trappers kwijt ... laat gevangen treinen onderhouden ... :rofl:
in deze tijden van terrorisme ... hoe idioot zijn die hedendaagse politici eigenlijk ? Zet de kat anders bij de melk ... FTW Edit : Excuseer, ik had het kunnen weten. Zulke waanzin daar komen zelfs politici niet mee op de proppen. Het kwam van de liberale politievakbond :| |
Citaat:
|
Laat gevangen mensen eens gerust.
Het zijn ook mensen zoals iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ne kalasnikov of 2 doet die klus dan wel. :roll: |
Citaat:
Strak plan. :rofl: |
Geen verlengd penitentiair verlof meer tot evaluatie
Geen verlengd penitentiair verlof meer tot evaluatie
Citaat:
Moeten de gevangenen kwaad zijn dat men regeltjes even gaat aanpassen? Uiteindelijk hebben ze er zelf de schuld aan, dat men regels is moeten gaan veranderen/aanpassen omdat het risico in bepaalde gevallen te hoog lag om bepaalde personen van een penitentiair verlof te laten 'genieten' dacht ik? :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be