![]() |
Blijvend multiculgezever...
Citaat:
- racistische haatzaaierij - de onmiddellijke stopzetting van uitwijzingen - sluiting van de gesloten asielcentra, - de regularisatie van alle mensen zonder papieren - stoppen met een onmenselijk uitwijzingsbeleid en de jacht op migranten. enz Een "dertigtal organisaties" staan daarvoor te springen, te roepen en te dansen! Hun hele zootje bij elkaar vormt al een serieuze "nieuwe industrie" met tal van mooie en soms dikbetaalde jobs, en dat willen ze in stand houden al moesten ze de halve wereld er nog bij halen! "Bijzonder wansmakelijk, dat de dood van een kind zo wordt gerecupereerd" Welke voeling hebben dat soort mensen nog met de "eigen" inwoners van dit landje die het volstromen van hun straten en steden en het dagelijks lezen van "bepaalde berichten" meer dan beu zijn... |
Ik haalde het al eerder aan dat ik vroeger nooit fan geweest ben van de opmerking die men soms ten berde bracht zijnde:
"Het zal mijn tijd wel duren ... " Ik vond de bewuste opmerking een slag in het gezicht van onze kinderen en kleinkinderen. Maar op heden ten dage ben ik enorm fan geworden van diezelfde opmerking 'het zal mijn tijd wel duren' daar al die hypocrieten die daar staan te gillen en roepen nog serieus voor hun eigen land zullen moeten vechten in de toekomst. p.s. Mijne zwartgalligheid en kort bochtenwerk zijn top vandaag. :cheer: |
Ocharme, het Simplistisch Verbond heeft 300 man kunnen ronselen :lol:
Zalig de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der Hemelen |
Citaat:
Wat wil je in deze tijden ... :lol: Of zouden er nog andere 'hemelen' zijn? 8O |
Citaat:
En God die weet alles over elk personnage, beter dan die zichzelf kent! Neen, dan U... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn altijd genoeg naïeve en onnozele mensen te vinden om dergelijke optochten te organiseren. Dat ze hiermee in hun eigen vel snijden zullen zij pas beseffen eens het te laat is.
|
Citaat:
2 :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be