![]() |
De 23.
De knoop is doorgehakt:
Martinez heeft zijn 23 bekend gemaakt: Citaat:
|
Citaat:
Beetje rare redenering vind ik. Dient een WK om jongere spelers ervaring op te laten doen? |
Beetje zoals verwacht. Alleen Januzaj is een beetje verrassend.
|
Citaat:
en in de plaats van Thorgan Hazard had ik graag Batshuayi mee genomen. lijkt me logischer gewoon. zorg jij daar nog even voor? o ja, en mss Gerets of Preudhomme ipv Martinez? :-) |
Citaat:
:| |
Citaat:
Maar ik weet niet of de man nog echt kan of wil trainen. |
Citaat:
allez soit doe dan maar Origi ipv Thorgan! zeg, maar de rest ook nog hé!! |
Citaat:
intelligente mens. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
"Aanvallers: Michy Batshuayi (Chelsea/Eng, uitgeleend aan Borussia Dortmund/Dui), Eden Hazard (Chelsea/Eng), Thorgan Hazard (Borussia Mönchengladbach/Dui), Romelu Lukaku (Manchester United/Eng), Dries Mertens (Napoli/Ita)" |
Citaat:
de man die t altijd over vechtlust en grinta heeft zou Nainggolan nooit thuisgelaten hebben me dunkt. |
Ik hou mijn hart al vast wanneer er iets zou gebeuren met een verdediger en Boyata of Dendoncker moeten het gaan oplossen.
Qua 'ervaring opdoen' gaat dat wel goed zijn voor die gasten maar verder... |
Citaat:
Als 'clubicoon' Preudhomme niet bij Standard aangeklopt had zouden ze Sa Pinto nooit hebben laten gaan. Ik ben alleen een beetje bang dat men er na een half seizoen spijt van gaat hebben. |
Of dat uitschot van een tatooneger. In zijn nek. Hij mag niet mee. Ik vind dat prima.
|
Citaat:
zij na is gewoon content dat ik Batshuayi al just schreef van den eerste keer! |
Citaat:
|
geen grote verrassingen, maar verdedigend gaan ze echt tekort komen tegen iets of wat deftige ploegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op elke linie heb je wel iemand die top van de wereld is:
- Courtois - Vertonghen - De Bruyne - Hazard en Lukaku. Vraag is of je vooral die 3 vooraan kunt doen samenspelen en of je er een ploeg rond kunt zetten die weet dat ze enkel in ondersteuning speelt van die 3 vooraan. Op dat gebied snap ik wel dat een Witsel zijn plaats krijgt, hij is iemand die maar al te goed weet waar zijn plaats in het team is, als waterdrager, punt. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be