![]() |
Doodstraf voor koe.
Penka wacht een verschrikkelijk lot. Omwille van een uitstap van Bulgarijë naar Servie dreigt zij geëxecuteerd te worden.
Minister Reynders heeft gratie gevraagd :) https://www.hln.be/nieuws/buitenland...sten~a6145343/ Citaat:
|
Citaat:
Bulgaarse koeien hebben normaal een snor en gevorderde baardgroei. :-D |
'k Wil dat beest wel asiel verlenen, groen gras genoeg.
|
Die smerige asielkoeien hebben hier niks te zoeken. Dat ze politiek asiel vragen in India. Daar zijn ze ook veilig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de verontwaardiging bij dit soort zaken altijd leuk. Ja, ik wil wel een biefstuk, maar niet deze!
Het blijft natuurlijk een domme blinde toepassing van een regel die niet voor dit doel bedoeld was, daar niet van, maar toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ze opvang verlenen tot het einde van haar dagen op voorwaarde dat het geen islamitische koe is, in dat geval mogen er saucissen van gedraaid worden, zelfs terwijl ze zwanger is. |
Citaat:
|
maar testosteronezels die in Syrië voor IS zijn gaan strijden en hun broedkoeien nemen we terug binnen...
|
Citaat:
|
|
Vanuit Nederland komen berichten dat Hermien de boskoe al een "task-force" aan het oprichten is en alvast een petitie-aktie bij elkaar aan het loeien is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Bulgaarse koe?
Die zal gedekt geweest zijn door onze Hypo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be