![]() |
CD&V en de fans in India
CD&V kocht likes in India, zouden ze weten dat Indiërs hier niet mogen stemmen? of gaat Kris Peeters opkomen voor de burgemeestersverkiezing in Mumbai binnenkort? :rofl:
PS en dan dat blijven ontkennen dat ze likes kochten ... 50€ 10000 likes... alleen Kris zelf was een beetje voorzichtiger, hij zou t nog onderzoeken. :p ![]() ![]() |
Lol dat heb ik gisteren ook gehoord.
Dat moet weer een streek zijn van die gasten van de Crombez-Emails. En Peeters loopt er zo in :rofl: |
net 10.000 likes, geen meer, geen minder. Maar neen we hebben ze niet gekocht 't is louter toeval. CD&V en liegen, eigenlijk zijn dat synoniemen.
|
Citaat:
Kris Peeters was de enige die veel en veel voorzichtiger was en t ging laten onderzoeken ... ik kreeg de indruk dat hij wel een vermoeden had wie zo fanatiek (en dom) zou kunnen geweest zijn. :lol: :lol: |
Citaat:
20,000 likes = 10 Euro en de CD&V te kakken gezet :thumbsup: |
Citaat:
en het kan hoor dat t niet iemand van CD&V zelf geweest is, maar ik vond Kris Peeters mimiek en lichaamshouding toch eerder in een andere richting gaan. eerder iets van 'godverdomme onze fanatieke Schoof weer!' (*Schoof te vervangen door een CD&V equivalent) vermoedelijk heeft elke partij er wel zo één, een hondstrouwe fanatieke aanhanger die meer kwaad dan goed doet, maar die je toch niet kan buitenzwieren omdat t allemaal zo goed bedoeld is. :lol: |
Citaat:
En wie het was ga je natuurlijk niet weten, maar dat het een click farm was wel uiteraard. Dus in ieder geval goeie grap :thumbsup: |
Taj Pispahal. |
Citaat:
|
Citaat:
er zijn geen Amerikanen in Bagdad! de bossen in Vlaanderen groeien aan! :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() 'Him/her' dat is een invuloefening ... :-D |
Gewoonweg geniaal. En Peeters zijn communicatie hierover is zodanig twijfelachtig dat hij zichzelf nog meer verdacht maakt. Wat een domme ezel is dat toch, laat hem vooral zo verder doen.
|
Tsss, met welke onnozelheden onze politici zich bezig houden...
Kom, misschien een commissie opzetten om dit te onderzoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat men zelfs likes voor zichzelf gaat kopen in India. In feite is dat niet lollig, maar intriest. Men ziet ook al een tijdje zulke acties in de lezersrubriek van het HLN. Wie sommige berichten iets langer bekijkt, ziet zo dat ze aan 1 enkele desk met dezelfde bedoeling geschreven zijn. Wat gaat de volgende stap zijn ? Stemmen kopen ? |
Citaat:
Of ze er bij de tsjeven ook zo over denken is iets anders. Daar zal het eerder zuur lachen zijn, denk ik. Ze delen duidelijk niet de mening van dademelee. Ze zullen daar dus wel weten wie er achter dit lullige zaakje zit, anders zouden ze geen kans voorbij laten gaan om hetzelfde te doen als dademelee. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be