Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Echte bijeenkomsten van dit forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243891)

Profiteur 7 juni 2018 15:00

Echte bijeenkomsten van dit forum

Ik stel mij dikwijls de vraag hoe het zou zijn om eens met enkele forumleden samen te komen en bij pot en pint over bepaalde zaken te discussiëren. In plaats van anoniem als keyboard warriors tegen elkaar te zeiken het face tot face te doen.

Als ik zie hoeveel er overdag wordt gepost dan moeten er toch een hoop zijn die zich vrij kunnen maken of zijn? Dus waarom eens geen politics bijeenkomst doen. Ergens op een leuke plek een soort debat zoals "de Afspraak" doen. En ondertussen leren we ook het gezicht achter de vele nicknamen kennen.

Wie interesse heeft mag reageren :-)

Lof der Zotheid 7 juni 2018 15:47

Dat zou nog eens geweldig kunnen tegenvallen... Maar een biertje voor de dorst gaat er altijd in :drinking:

Bad Attila 7 juni 2018 15:52

In een ver verleden zijn er enkele forummeeings georganiseerd.

Maar toen liepen er hier op P.be een aantal toffe mensen rond.

Anna List 7 juni 2018 16:05

Dat is rap gestopt toen ik er een paar op hun neus mepte.

Nooit strafpunten voor gekregen.

Lof der Zotheid 7 juni 2018 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8733782)

Allez, zeg toch zelf, een bijeenkomst van gefrustreerden heeft toch ook iets?

Bad Attila 7 juni 2018 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8733811)
Allez, zeg toch zelf, een bijeenkomst van gefrustreerden heeft toch ook iets?

Mmmmh, als we daar een Vlaams kampioenschap Smoelentrekken aan koppelen, is het misschien wel te overwegen, ja. :-P

TheFourHorsemen 7 juni 2018 17:13

Ik denk dat een groot deel van de leden toch niet graag zijn anonimiteit opgeeft, zeker gelet op de uitspraken die hier soms worden gedaan. :D

Universalia 7 juni 2018 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8733867)
Ik denk dat een groot deel van de leden toch niet graag zijn anonimiteit opgeeft, zeker gelet op de uitspraken die hier soms worden gedaan. :D

Het is en blijft een discussieforum waar iedereen zijn/haar zegje wel mag doen.

Niemand moet het eens zijn met de teksten die anderen schrijven naar het forum toe.

Ik zou dat persoonlijk ook nooit eisen dat iedereen het eens is met de teksten die ik schrijf daar ik al wel eens een visje in het forumwater durf gooien. (zeg maar walvissen, met alle respect voor Herman Melville die zijn walvis MobyD doopte)

Als er geen discussies meer zijn dan is het einde verhaal met het forum zeker? :rofl:

TheFourHorsemen 7 juni 2018 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8733879)
Het is en blijft een discussieforum waar iedereen zijn/haar zegje wel mag doen.

Niemand moet het eens zijn met de teksten die men schrijft naar het forum toe.

Ik zou dat persoonlijk ook nooit eisen dat iedereen het eens is met de teksten die ik schrijf daar ik al wel eens een visje in het forumwater durf gooien. (zeg maar walvissen, met alle respect voor Herman Melville die zijn walvis MobyD doopte)

Als er geen discussies meer zijn dan is het einde verhaal met het forum zeker? :rofl:

Toch denk ik dat de discussies hier meer 'open' zijn, net omdat mensen anoniem kunnen posten.

Eduard Khil 7 juni 2018 17:31

dat mag gerust hier bij mij doorgaan. Het enige wat je moet doen om hier te geraken is javel mengen met ammoniak in een emmer en dan erboven hangen en goed inhaleren

Universalia 7 juni 2018 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8733881)
Toch denk ik dat de discussies hier meer 'open' zijn, net omdat mensen anoniem kunnen posten.

Ze zullen inderdaad ietsje meer open zijn als de schrijvers van de teksten zich handig weten te camoufleren.

p.s.

Weet u, dat ik met op dit forum te 'zitten' leerde hoe ik een discussie op een deftige manier moet aangaan.

Vroeger kon ik dat niet zo goed daar ik redelijk snel schuttingstaal en andere onhebbelijkheden begon in den ronde te slingeren naar mijn opponent/opponente tijdens een discussie.

Meestal waren die discussies dan ook totaal niet politiek getint. ;-)

Henri1 7 juni 2018 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8733782)

Die zijn ondertussen allemaal geband.

Universalia 7 juni 2018 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8733917)
Die zijn ondertussen allemaal geband.

Best raar tot wreed eigenaardig toch? 8O

BigF 7 juni 2018 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8733712)
Ik stel mij dikwijls de vraag hoe het zou zijn om eens met enkele forumleden samen te komen en bij pot en pint over bepaalde zaken te discussiëren. In plaats van anoniem als keyboard warriors tegen elkaar te zeiken het face tot face te doen.

Als ik zie hoeveel er overdag wordt gepost dan moeten er toch een hoop zijn die zich vrij kunnen maken of zijn? Dus waarom eens geen politics bijeenkomst doen. Ergens op een leuke plek een soort debat zoals "de Afspraak" doen. En ondertussen leren we ook het gezicht achter de vele nicknamen kennen.

En als ik me op die forummeeting voorstel als "Ik ben Demper, aangenaam."?

Wapper 7 juni 2018 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8733972)

Georganiseerd als gemaskerd bal moet dat lukken...

The Paulus Experience 7 juni 2018 20:24

Als je iemand in iemand anders' bakkes ziet kakken, dan heb je Paulus respectievelijk wapper gezien

NieuwNoors 7 juni 2018 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8733972)

:lol:
pas maar op dat ge geen slaag krijgt!

Pandareus 7 juni 2018 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8733712)

Als klaplopers, uitkeringstrekkers, doppers en hangmatters uit El Hierro uitgesloten worden van deelname kan dat interessant worden.

Libro 7 juni 2018 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8733978)
Georganiseerd als gemaskerd bal moet dat lukken...

Het kan nog anoniemer:

Wapper 7 juni 2018 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8733989)
Als je iemand in iemand anders' bakkes ziet kakken, dan heb je Paulus respectievelijk wapper gezien

Echter, indien u iemand observeert die in zijn eigen bakkes kakt, dan kan het alleen Paulus zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be