![]() |
Wees voorzichtig op straat...
...of je wordt afgeknald. Paranoia op straat.
Er zijn echt mensen die spoken beginnen te zien (vooral zwarte). https://www.demorgen.be/binnenland/v...ding-b1e1ea04/ Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En is dat mes gevonden? |
Uit dezelfde link als deze van de openingsposter:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Nigerianen liegen nooit en zijn van nature filantroop en nasstenlievend. Dadeemelee verwacht trouwens spoedig een gigantische erfenis van zo'n Nigeriaanse weldoener.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Mezelf kennende, zou ik, mocht ik er een opmerken, toch de flikken bellen. Maar nu twijfel ik. Men zou me kunnen beschuldigen van medeplichtigheid aan moord. Amai mijn kloten zeg. |
Citaat:
Je ziet dan echt al veeeeeeeel mensen in paniek slaan. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs al zouden die onafhankelijke getuigen een verkeerde voorstelling van de feiten hebben gegeven (liegen), sinds wanneer staat dat gelijk aan medeplichtigheid? |
Citaat:
Ik zou toch maar het onderzoek afwachten. Het is een heel rare zaak: hij stond met een mes te zwaaien (waar is dat mes?) en hij gijzelde een vrouw (die was al 2 jaar zijn vriendin en ontkent alles). Op basis daarvan wordt hij vanuit het niets aan een rood licht afgeknald. Ik vind dat bangelijk. Een hysterische oude tante en haar man ziet je iets tegen je vriendin zeggen en met je gsm zwaaien. Aan het volgende rode licht wordt je afgeknald. :? |
Citaat:
De politie is altijd eerlijk en liegt nooit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be