![]() |
Spuuglelijke auto's.
We hebben al een rubriek mooie auto's, maar bij mijn weten nog geen over lelijke (maar ik heb de ganse 10 jaar niet nagezocht).
Deze is splinternieuw: de nieuwe Klasse G, nog lelijker dan zijn voorganger. Prijzen rond de 150,000 Euro. Ge gaat er binnenkort veel voetballers mee zien rondrijden. ![]() |
Opel, alles van Opel op de insignia na mss en dan nog...
|
![]() |
Citaat:
|
Pontiac Aztek
![]() ![]() |
Fiat Multipla
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Cube modelletjes die je af en toe ziet rijden nu. Verschillende merken denk ik
|
De nieuwe Citroën C3: lelijk! Lijkt helemaal niet meer op de oorspronkelijke versie. En dat andersgekleurd dak.....nee!
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
volkswagen polo, voor simpele mensen.
Bijlage 108941 |
Citaat:
|
[quote=Libro;8735212]Pontiac Aztek
![]() ![]() We hebben hier een winnaar |
Prius.
|
Op weg naar het werk kom ik vaak een vijftiger tegen op een monowheel
Hij draagt een pak, een fietshelm en elleboogbeschermers Hij zou er beter uitzien in een multipla :| |
Is nogal cultuurgebonden. Daarom dat constructeurs het ene model bijvoorbeeld wel op de markt brengen in Japan en het andere weer niet in de States.
Amerikanen hebben een andere smaak wat betreft auto modellen dan wij Europeanen of Aziaten. |
Citaat:
Zoals Michael Schumacher (toen coureur voor de Ferrari-renstal,deel van het Fiat Imperium) in een reclamefilmpje moest zeggen "Even I am impressed". Hij MEENDE het waarschijnlijk(maar mogelijk niet op de manier die zijn bazen dachten....).:twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be