![]() |
De Antwerpse Burgerlijst
Antwerpse Burgerlijst treedt naar buiten: "Wij beloven absoluut niks"
zodra ze iets doen, verbreken ze hun verkiezingsbelofte. Maar serieus: wat bezielt die mensen om zich op die manier belachelijk te maken ? Enfin, ik ga er toch van uit dat ze zelf ok wel weten dat hun partijtje pure kolder is, en dan niet van het soort waar mee te lachen valt. iemand een idee wat die mensen bezielt ? ik gok erop dat ze 242 stemmen krijgen, waarvan 148 stemmen van mensen die per ongeluk verkeerd gedrukt hebben. |
Rommelt het bij Groen! ?
|
Citaat:
Citaat:
eerste persvoorstelling en je plukt de leugens er al zo uit :roll: |
Citaat:
Als de vele social-media-sterretjes van make-up video's random.org kunnen gebruiken dan mag dat zeker geen probleem zijn voor een IT'er. |
Als ze absoluut niets beloven, zijn ze toch eerlijker dan de meeste politici bij elkaar, toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk maar naar de N-VA, met niks te doen zijn ze BE heel hard aan het redden immers. |
Citaat:
|
Ik heb een buurman die opkomt voor de Burgerlijst
Hij had van de week 5 lege kratten bier bij. Ze hebben de verkiezingsoverwinning dus al gevierd. :lol: |
Ik heb in Antwerpen verschillende affiches gezien van totaal onbekende partijtjes. Ik verwacht een serieus lange kiesbrief.
|
Open Vld
N-VA VLAAMS BELANG CD&V PVDA GROEN sp.a DierAnimal PV&S D-SA Piratenpartij Genoeg vr iedereen BE.ONE Burgerlijst 14 partijen voor Antwerpen - Vlaams Parlement |
Piratenpartij. :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be