![]() |
Vande Lanotte over Kurz
Kurz wil 7 moskeën sluiten.
Paralelle samenlevingen en centra voor radicalisering hebben geen plaats in Oostenrijk aldus Kurz. Reactie van Vande Lanotte in De Afspraak : ze zouden Kurz moeten straffen.:-D Het verbaast me in feite dat hierover nog geen draad werd geopend. |
Vandela is weer eens uiterst verontwaardigd.:lol:
|
Citaat:
Tsjeven zeggen van andere politiekers uit hun Europese fractie nooit dat het extremisten zijn. Niet van Rajoy, niet van Kurz .. maar potverdomme, Kurz kan solliciteren voor een nva-lidkaart ... en dat zal voldoende zijn voor de Keizer van Oostende ... |
Vande Lanotte :roll: Die hadden ze al lang in een vat moeten steken en in de Noordzee smijten.
|
Citaat:
Aantal erkende moskeeën verdriedubbelt Citaat:
|
Citaat:
Ik moet niet van die leugencharels. Net zomin als van gasten die beweren dat het sluiten van extremistische moskeeën gelijk staat met het een halt toeroepen van gematigde moslims. En nog veel minder van gasten die beweren dat iemand die respect opbrengt voor een moslicm-medemens die niet extremist is, dat gelijkstelt met het promoten van de islam. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat is best héééééél ruim gezien. p.s. Ik Kan Kurz echt geen ongelijk geven, het is welletjes geweest met de invasie op Europa. |
Misschien moet VDL zich eens met zijn Oostende bezig houden? Als je ziet wat voor een gespuis daar de laatste tijd rondloopt.:?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be