![]() |
voetmassage
voetmassages, voetreflexologie
cursussen voor vrouwen zitten in de lift gelijk gelnagels-, wellnescoach-, dieetcoachopleidingen van een paar jaar geleden. wat vindt u eigenlijk van een voetmassage? https://www.youtube.com/watch?v=KCO-SBPTF5E discuss plz! :D proooot!!! |
Ik laat niet met mijn voeten 'spelen'.
Podoloog(e)/Podotherapie, nee dank u. ;-) |
Is dat een extreme vorm van fisten? Feeten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga bij een schat van een podoloogske. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mais soit - oh nee, da's voor de quatre mots! |
Citaat:
je kan ook gewoon je misser toegeven hé Marie... |
Allee, kom, we beginnen opnieuw. U zegt :
voetmassages, voetreflexologie. wat vindt u eigenlijk van een voetmassage? (zie post 1) Universalia antwoordt : Ik laat niet met mijn voeten 'spelen'. Podoloog(e)/Podotherapie, nee dank u. (zie post 2) Dus denkt Uni dat podologen masseren. Of niet? En nu ga ik patatten schillen of ik moet straks hongerlijden. |
Citaat:
allez, haast u maar terug naar de keuken, Marie! |
Iemand met een voetfetisj, is dat dan een podofiel?
|
Citaat:
|
Ondenkbaar dat ik iemand aan mijn voeten laat komen. Volkomen uitgesloten. Zelfs niet onder bedreiging.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een man zich bezig gaat houden met flauwekul als voetmassage. Dat is voor vrouwen. hihihi ^^ proet 0-o |
Net een paar blaren aan mijn voet geopend. Dat doet deugd, da's beter dan de beste voetmassage... Aaaaaaah, heerlijk...
|
Ik gruw al bij de gedachte dat er een vreemde aan mijn lijf zit te prutsen.
Massage? Voor geen geld van de wereld. Voetmassage? Nog niet voor dat zelfde geld x2. Dokter? Als ik op sterven na dood ben ja. Geen idee waar ik dat ooit opgelopen heb maar van mijn lijf moeten ze afblijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet wel dat een goeie massage , welk lichaamsdeel dan ook, een ferm goed gevoel kan geven. Vorige week voor de eerste keer gebruik gemaakt van de diensten van dit massagesalon. Let wel, totaal niks erotisch of maar enigszins gelinkt aan enige vorm van sexuele diensten. De dame die mij masseerde was met moeite 40 kg 1m45, maar ik zou er niet willen mee worstelen. Wat die met mijn rugspieren deed was gewoon spectaculair. |
In opdracht van mijn laatste hersencel schrijf ik dit bericht, zijnde een woord van dank naar Anna List toe, om een beschermende hand boven Universalia's lege hoofd te houden.
![]() p.s. Ann Petersen zaliger speelde vroeger eens een prachtige éénakter: 'De massagesalon.' Dit even volledig terzijde. :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be