![]() |
Nieuwe Chiro voor Borgerhout
Nieuwe Chiro voor Borgerhout: “Halal voeding of hoofddoek zijn bij ons geen probleem”
Citaat:
Het komt over als: via een jeugdbeweging uw eigen zaakje proberen op te dringen? Ik hoop, dat ik het verkeerd zie. :| |
Valt een allachtoons jihad-opleidingskamp nu onder de noemer "jeugdbeweging"? Zoals allachtoonse criminelen onder "jongeren"?
Ze kunnen wellicht nog subsidies trekken er bovenop. |
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat er veel vzw's zijn die men beter eens even aan de 'tand' gaat voelen. |
Verplicht halal vreten is diverser dan geen halal, ja ja
Belachelijk dat de Christelijke Chiro aan zoiets meewerkt, maar beter verwacht ik ook niet van die tjeven |
Citaat:
't Zal wel aan mijn slechte karakter liggen... |
Dat soort jeugdbewegingen zijn broeihaarden van achterlijke linksheid en politieke correctheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Op mijn surfplank gezeten zijnde botste ik weer maar eens op, die door velen rare site bevonden zijnde, die het volgende tekst wist te blokletteren.
Misdadige doordrammers. Citaat:
Ook twijfelde ik of het allemaal wel waar was maar toch ... Bezoek aan een moskee Zo zie je maar hoe men het meer en meer in een 'mooi' daglicht wil stellen of was het juiste woord daarvoor ' wil opdringen?' |
Citaat:
|
Citaat:
|
De oude Chiro was duidelijk niet goed genoeg. Die moest eerst kapot zodat ze een Chiro konden beginnen naar hun goesting. Niet integreren maar heersen.
|
Deze week was er in het journaal een reportage dat er soms kippen worden meegenomen op kamp en men die op het einde de kop afkapt.
Bij deze Antwerpse Chiro zullen het schapen moeten zijn zeker? Kunnen de islamitische Chiro-jongens meteen oefenen om het later op offerschapen en ongelovigen toe te passen. |
Citaat:
|
In de jaren zeventig ben ik twee jaar lid geweest van de KSA.
Dat halfzachtige gedoe stond me tegen. En die lelijke grijze broek. Bah. Ik hield het voor bekeken. |
Citaat:
En hoeveel allochtone meisjes denken ze te krijgen als dat geen probleem is? |
Vraag en aanbod.
Het is zeker een interessant concept. Ik zou wel een islamitische jeugdbeweging overwegen voor mijn kind. De rest natuurlijk niet. Wat betreft "misdadige indoctrinatie": dat is gewoon regelrechte onzin. Het staat iedereen vrij om zijn of haar religie te beleven, hun kinderen ook zo op te voeden, enz. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be