![]() |
Bertje voelt zich niet meer welkom bij de sossen
|
Be.one van den Abou lijkt me wel iets voor Bertje.
|
Het feit dat dergelijke charlatans keer op keer verkozen worden zegt eigenlijk veel over dit land.
|
Citaat:
|
Pvda? Alhoewel....Bertje en Arbeid....iemand die nog nooit een klop gedaan heeft in zijn zielig leven...
|
Citaat:
|
Citaat:
Van N-VA was geen sprake geweest ware het niet dankzij Bert Anciaux. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kleine studie van de prestaties van de Heer Anciaux tijdens de verkiezingen in 2014 leert ons dat in "zijn" omgeving hij toen al niet echt een verpletterend stemkanon was.....ach....de Vlaamse lijsten in "Brussel" zijn sowiezo al bedroevend.....
http://verkiezingen2014.belgium.be/n...3_7000080.html Ik bedoel maar,er raken "Brusselse politici" verkozen in het Vlaams Parlement met een stemmenaantal waar menige burgemeester of zelfs gemeenteraadslid in Vlaanderen ruim over zit........dat zit eigenlijk niet juist....:? Er is ook geen aanleiding aan te nemen dat dit in 2018,het jaar waarin zelfs de PS zal moeten vechten in Brussel,laat staan de SpA,nog zou verbeteren... Bertje houdt inderdaad beter de eer aan zichzelf..... |
Eén van Bertje's zeldzame hoogtepunten, stilaan een klassieker in zijn genre, zeg maar :
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...rslaat/2.28005 |
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer genoeg (voor hem) is de oude krijger intellectueel zijn meerdere en veel meer beslagen op het domein waar Bertje mee hoopte te scoren. Hij overtroefde de sukkelaar Anciaux totaal en voelde zelfs de aandrang niet om kwaad te worden omwille van de slag onder de gordel. Ik had het in zijn plaats niet gekunnen. (hem niet op zijn bakhuis slagen) |
Citaat:
|
Citaat:
bhv waar is de tijd... |
Citaat:
In de dagen dat Verhofstad de Vlaming wou uitverkopen op nooit geziene schaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be