![]() |
Telenet verhoogt prijzen, ondanks clash met De Croo
Telenet verhoogt prijzen, ondanks clash met De Croo
Citaat:
Citaat:
Hun kabels zijn oud en de nodes op de straat zijn ook oud. Ook denk ik dat er velen gaan zijn die nu niet echt afhankelijk zijn van een internet/tv verbinding die ook vrij snel gaan afzeggen of overschakelen naar een andere provider die 'misschien' een beter aanbod heeft lopen voor die 'diensten?' ![]() |
Ondanks? Of eerder omwille van?
|
Weer een paar 1000 klanten erbij voor Orange.
|
Citaat:
|
Om nog maar te zwijgen van hun schandalige limieten.
Heb telenet buitengesmeten en naar Orange gegaan. Geen limieten meer en een pak goedkoper. Hun TV is wel nog wat middeleeuws, maar dat staat hier toch zo goed als nooit meer op. |
Citaat:
|
De Croo hoeft de 'hulp' van Peeters niet.
Citaat:
Dit volledig terzijde zijnde toch nog even dit. Belg betaalt dubbel zoveel voor telecombundel als Fransman Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp niet goed wat jij bedoelt met middeleeuwse televisie. Ikzelf kijk bijna nooit, en mijn heksieperfeksie was eventjes niet tevreden omdat njam er niet meer op kwam. Ook moeten we af en toe de decoder eens heropstarten, omdat hij vastloopt. Maar voor de rest: alles dik ok met orange tv en smartphones. |
Zelf kijk ik nog maar raar of zelden naar televisie.
Ik heb best een leuke verzameling films staan die in de meeste gevallen beter zijn dan wat men in tegenwoordige dagen de mensen voorschotelt op het TV scherm. Ik ben in het bezit van een CI+ kaartje daar ik aan een decoder geen boodschap heb die nog redelijk wat staat te verbruiken alle dagen. :oops: |
Zelf kijk ik nog maar raar of zelden naar televisie.
Ik heb best een leuke verzameling films staan die in de meeste gevallen beter zijn dan wat men in tegenwoordige dagen de mensen voorschotelt op het TV scherm. Ik ben in het bezit van een CI+ kaartje daar ik aan een decoder geen boodschap heb die nog redelijk wat staat te verbruiken (8W/u geloof ik <- niet 100% zeker van) alle dagen. :oops: |
Citaat:
Ook het menu is maar pover, en naar wat ik lees zijn er wel nog wat mankementen bij opnemen. Maar zoals ik al zei, wij gebruiken dat nog maar nauwelijks. Wat effe wennen was is dat er geen kloksken op de digibox staat :-) Citaat:
|
Ter info 8O
Hackers bemachtigen gegevens van 15.000 Orange-klanten Citaat:
|
Ja, ook gezien, tof hé. Grrr...
Geen mail gehad, dus ik zit er iig ni tussen. |
Citaat:
Bij de weg: betaalt gij met uw kredietkaart bij den Italiaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Het gevaar schuilt in tegenwoordige dagen zelfs niet meer achter een klein hoekje. :? |
Ik heb ook al bericht gekregen van Telenet over de opslag.
Ze lachen De Croo in zijn gezicht uit. |
Citaat:
|
Dat is onzin. Als dat waar was lachten de supermarkten, de regeringen die de belastingen alsmaar verhogen,enz.. ons ook in ons gezicht uit.
Dat Telenet haar prijzen verhoogt pal nadat De Croo de prijzen omlaag wil krijgen kan moeilijk toeval genoemd worden. De Croo wordt in zijn gezicht uitgelachen door Telenet. |
Citaat:
Er zou ook moeten bijgestaan hebben wat je er voor in de plaats krijgt. Dan pas kan je 'objectief' gaan vergelijken. Een auto in België kost 150.000 € Een auto in Frankrijk kost 34.000 € In Frankrijk wordt dat een Skoda Octavia en in België wel een BMW i8... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be