Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Meryem Kaçar stapt (opnieuw) in de politiek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244017)

Universalia 16 juni 2018 16:33

Meryem Kaçar stapt (opnieuw) in de politiek

‘De N-VA vergiftigt onze breinen’

Zo ziet u maar, de zoveelste keer en tot vervelens toe, dat er eentje het woord dat ze van bij de geboorte binnen gegoten gekregen hebben in bepaalde landen zijnde 'racisme' het weer maar eens 'handig' weet uit te buiten.

Waarschijnlijk zijn die lieden ook de mening toegedaan dat wij mensen (autochtone bevolking) ons zomaar moeten laten doen en ons rustig verder en verder moeten laten overspoelen door figuren die hier totaal niet moeten zijn en dit alles maar met lede ogen moeten aanschouwen dat strijdtoneel?

Zou het stof om over na te denken zijn of is het, het gewoon niet waard, om onze hersencellen daarover aan te spreken en klasseren we de tekst van de dame in kwestie gewoon in het vakje 'verwarden'. :?

Lof der Zotheid 18 juni 2018 10:39

Dank u, links. Dank u, dank u. **buigt diep**

Universalia 18 juni 2018 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8741430)

Moeten we uw tekst plaatsen onder de noemer: Sarcasme is een kunst? :lol:

Zipper 18 juni 2018 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8741430)

och, het gaat hier over het zootje ongeregeld rond Abou Jajah. linkse versnippering dus. Imo, "quantité négligeable".

Hypochonder 18 juni 2018 11:51

Met dat soort tegenstanders moet N-VA eigenlijk geen campagne meer voeren want zij doen het voor hen.

Lof der Zotheid 18 juni 2018 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8741441)
Moeten we uw tekst plaatsen onder de noemer: Sarcasme is een kunst? :lol:

Sarcasme is inderdaad een kunst waar ik constant aan verderwerk :mrgreen:. Men kan het tot ongekende hoogtes verheffen, en daarboven ook nog :mrgreen:.

Lof der Zotheid 18 juni 2018 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8741473)
och, het gaat hier over het zootje ongeregeld rond Abou Jajah. linkse versnippering dus. Imo, "quantité négligeable".

Voeg dat aan alle andere zootjes ongeregeld die Vlaanderen rijk is, en die quantité wordt toch iets minder négligeable...

Universalia 18 juni 2018 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8741585)
Sarcasme is inderdaad een kunst waar ik constant aan verderwerk :mrgreen:. Men kan het tot ongekende hoogtes verheffen, en daarboven ook nog :mrgreen:.

Het was dan ook een prachtige zin van uwentwege.

Toen ik hem las (de zin bedoel ik) maakte ik zelfs spontaan een buiging, niet voor links maar voor het naar een enorm hoog niveau verheven zijnde sarcasme dat u wist te bezigen. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be