![]() |
België -Tunesië
11 miljoen-11 miljoen
Dat zal al andere koek worden. :-) De Tunesiërs speelden bijna zo goed als de Engelsen vandaag en ze zullen moeten winnen van België willen ze nog doorgaan. Martinez zal weer een" meesterzet" moeten doen . |
Citaat:
|
De absurde bevolkingsaantal-analyse van de Witte is de mijne niet. Maar laten we voor de gelegenheid meegaan in zijn waanzin en even dieper op deze cijfers ingaan.
Die leren ons dat België qua bevolkingsaantal de 79ste plaats inneemt op de wereldranglijst. Dat zo'n landje zich alweer weet te plaatsen voor een WK voetbal akan enkel verklaard worden door een sterker national gevoel dan in vele grotere landen als China, de Verenigde Staten, Italië, Nederland, Turkije en Congo, die allen het tornooi niet mogen meemaken. Dat het kleine België ook nog kans maakt om de tweede ronde en zelfs meer te halen kan alleen maar door een echte cohesie en verbondenheid worden verklaard. http://www.worldometers.info/world-p...on-by-country/ |
Niet vergeten dat voetbalkoeltoer ook meetelt he. Zo heeft Argentinie met 30 mil inwoners slechts 1-1 gespeeld tegen IJsland met 300.000 inwoners. Maar die Argentijnen hebben dan ook geen voetbalkoeltoer volgens Witte.
|
Het zou interessant zijn om eens de landen te lijsten waar al de deelnemers in competitie spelen, en dat te vergelijken met de lijst van landen die deelnemen.
|
De Belgen hebben een slechte verdediging.
Daarom starten ze blijkbaar met slechts één verdediger op de bank tegen Tunesië en die verdediger is dan nog eigenlijk een middenvelder. En vorige zaterdag stuurde Martinez nog een fitte verdediger naar huis. Bravo Martinez ik zou het niet beter kunnen om het Belgisch cement nog wat losser te maken :-) |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is nog niet zo zeker dat ze gaan winnen tegen Tunesië. |
Citaat:
|
Belgie - Tunesie wordt 3 -0
|
Vermaelen zou fit zijn tegen Tunesie en Kompany tegen Engeland. Ik zou ze toch maar sparen voor als het écht nodig is.
|
Citaat:
5 minuten en die twee worden op een draagberrie afgevoerd. ik haat dat soort aanslagen-voetbal, maar om een tornooi te winnen, vrees ik wel dat je ook dat in huis moet hebben als t nodig is... |
Citaat:
Ik heb het al gezegd: ik zou Boyata laten staan. |
Citaat:
² zeker en vast en Radja op t middenveld voor als er gebuffeld moet worden! o, wacht. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja Rusland zal die 'grinta' wsl ook nog nodig hebben. |
Fellaini gaan ze goed kunnen gebruiken tegen Tunesie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be