![]() |
Pas op voor vrouwen...
Of zorg dat ge niet chantabel zijt door bijvoorbeeld werkloos en zonder vrouw of kinderen te zijn.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...dood~a39fe9e3/ |
Veroordelen tot zeepopraapster in een mannengevangenis.
|
zalige humor van die journalist :
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tussendoor kan ze nog slikken of stikken ook. |
Ze dacht de zwakkeling serieus bij zijn pietje te hebben, maar dat draaide anders uit.
Nu vraag ik me af hoe zij door haar medegevangenen behandeld gaat worden. Wellicht met heel veel jaloesie. Ze gaat het daar niet plezant hebben, denk ik. |
Citaat:
|
zo typisch :roll:
|
Even terzijde: WTF?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
wat zegt dat nu over die journalist eigenlijk ??? had die dat maar van horen zeggen den eerste keer? of gewoon uit zijn duim gezogen? 8O8O8O terechtgewezen door zijn fotograaf? meegelezen hier op p.be? |
Die leraar loopt naar een hoer en geeft haar belachelijk veel geld en goud.
Geen wonder dat die vrouw begint te denken dat het vanzelfsprekend is en dat hij zo maar voort moet doen. Hij had het verstand moeten hebben om direct toen ze met afpersen begon, alles op te biechten aan zijn vrouw. Dan had het hem alleen een echtscheiding gekost. Of beter nog : hij had het verstand moeten hebben om niet naar de hoeren te lopen. Is er hier iemand die zo naïef is te denken dat hoertjes heiligen moeten zijn? |
Citaat:
Stom omdat hij dacht dat hij een vrouw kon vertrouwen. Vandaar mijn waarschuwing: Pas op voor vrouwen. |
Citaat:
En heeft de fotograaf later een foto getrokken. Foto die weerhouden werd door de redactie. Zodat de redactie de eerste tekst van de journalist ook best aanpaste. |
Citaat:
|
Ik vraag me soms af of er niet beter een knopje op seksdrift zou staan. Enkel te gebruiken wanneer er een oprechte kinderwens is en voor de rest "zjatten en talloren".
|
Citaat:
Waarom stapte Steve Stevaert weer uit het leven? Was hij chantabel, en zo ja, waarom? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be