Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   West-Vlaanderen subsidieert sekshotel: ‘Dit is de toekomst’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244077)

Universalia 21 juni 2018 21:57

West-Vlaanderen subsidieert sekshotel: ‘Dit is de toekomst’

Was het eerder K&K, ik heb er geen idee van maar ik dacht, provinciebestuur sponsort ...

Citaat:

Een hotel waar je als koppel je eigen versie van Fifty Shades of Grey kan beleven: in het West-Vlaamse Schore opent met Domaine 10 een ‘Disneyland voor volwassenen’. En het provinciebestuur sponsort het initiatief. Het is een ‘logiesvorm van de toekomst’, zegt gedeputeerde Franky De Block (SP.A) aan Het Nieuwsblad.
Ik kan mij niet aan de indruk ontkomen dat er tegenwoordig meer -en meer verwarden rondlopen op deze 'planeet'. :?

Libro 21 juni 2018 22:02

Ik ben ervan overtuigd, dat Franky De Block aandeelhouder is.

Max van Dietschland 21 juni 2018 22:14

Ons belastingsgeld voor verkwist voor ontucht. Het gaat goed in den Belgiek.

Knuppel 21 juni 2018 22:16

Ik heb er daarstraks met een half oor iets over gehoord. Er schijnt een kink in de kabel te zijn. Wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar die subsidies schijnen om een of andere reden niet betaald te worden.

Max van Dietschland 21 juni 2018 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8743952)
Ik heb er daarstraks met een half oor iets over gehoord. Er schijnt een kink in de kabel te zijn. Wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar die subsidies schijnen om een of andere reden niet betaald te worden.

Ze trekken vlug hun staart in :lol:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/06...oor-sekshotel/

Libro 21 juni 2018 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8743952)

De provincie subsidieert logies, maar omdat je ook een kamer voor enkele uren kan huren, valt het hotel niet onder de definitie van logies. Hoewel ik het gevoel heb dat sommigen hoopten, dat dit onder de radar zou passeren. De onverwachte media-aandacht besliste daar anders over.

Max van Dietschland 21 juni 2018 22:26

Was er voor een aantal gedeputeerden een vergoeding in natura voorzien ?

Knuppel 21 juni 2018 22:27

Het is dus een ordinair rendez-vous huis dat "West-Vlaanderen" van plan was te subsidiëren.
Wie zou de kat de bel hebben aangebonden dat de sponsering van "West-Vlaanderen" (voorlopig) on hold werd gezet?

Knuppel 21 juni 2018 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8743955)
De provincie subsidieert logies, maar omdat je ook een kamer voor enkele uren kan huren, valt het hotel niet onder de definitie van logies. Hoewel ik het gevoel heb dat sommigen hoopten, dat dit onder de radar zou passeren. De onverwachte media-aandacht besliste daar anders over.

Het zal wel iets in die aard zijn.
Ik zou toch graag weten wie er de media bij haalde.

Demper 21 juni 2018 22:29

West-Vlaanderen is het walhalla van de scheefpoeperij, logisch.

Zucht 21 juni 2018 22:30

Wat is er eigenlijk mis met een rendez-vous huis ? Ook dat kan "toeristen" aantrekken. Of is seks iets vies misschien of zo ?
Liever dat subsidiëren dan gebedshuizen of religieuze nonsens.

Knuppel 21 juni 2018 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8743962)
West-Vlaanderen is het walhalla van de scheefpoeperij, logisch.

Daar deed jij dus je ervaring op.

Garry 21 juni 2018 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8743938)
Was het eerder K&K, ik heb er geen idee van maar ik dacht, provinciebestuur sponsort ...

Ik kan mij niet aan de indruk ontkomen dat er tegenwoordig meer -en meer verwarden rondlopen op deze 'planeet'. :?

Misschien een verborgen agenda. Ze sponsoren dat misschien in de hoop dat dat het geboortecijfer gaat opkrikken om een tegenpool te vormen tegen heel die vreemde meute die er maar op los poept.

Weyland 22 juni 2018 00:07

Van het land der katholieke paterkes naar deze toestanden. Nu waren de West-Fluten altijd wel eerder hypocriet Katholiek.

Vlad 22 juni 2018 06:19

De provincie ? Is dat niet meer iets voor een plaatselijke burgerbegroting ? :lol:

Hypochonder 22 juni 2018 06:40

Nu weten de mensen ook waarom ze provinciebelasting betalen.

Libro 22 juni 2018 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8743963)
Wat is er eigenlijk mis met een rendez-vous huis ? Ook dat kan "toeristen" aantrekken. Of is seks iets vies misschien of zo ?
Liever dat subsidiëren dan gebedshuizen of religieuze nonsens.

Door de overheid gesponsorde seks? Trouwens, zoiets is op een maand uit de kosten. Zo'n hotel heeft geen subsidies nodig.

Libro 22 juni 2018 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8743982)
Misschien een verborgen agenda. Ze sponsoren dat misschien in de hoop dat dat het geboortecijfer gaat opkrikken om een tegenpool te vormen tegen heel die vreemde meute die er maar op los poept.

Dat denk ik niet, jammer genoeg.

Libro 22 juni 2018 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8743964)
Daar deed jij dus je ervaring op.

Eerder antiflandroccidentisme.

Profiteur 22 juni 2018 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8744033)
Door de overheid gesponsorde seks? Trouwens, zoiets is op een maand uit de kosten. Zo'n hotel heeft geen subsidies nodig.

Er wordt in België dan ook veel rond geneukt. Meestal met collega's en tijdens de middagpauze. In het Carhotel te Rumst zijn alle kamers op een werkdag en tijdens de middag steeds volzet.

PS : van horen zeggen :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be