![]() |
Babyboomers hebben 1000 ton goud opgesoupeerd.
Citaat:
Enkel de liberalen weten hun generatie X ondernemers kiespubliek een beetje uit de wind te zetten. De tsjeven, de roden en de partij van de verandering weigeren iets aan de verarming van de volgende generaties te doen. Erven of sterven. De babyboomers hebben de grootste (bank)roof aller tijden gepleegd. Privatiseer alles en schaf de sociale zekerheid nu onmiddellijk af !!! Solidariteit tussen de generaties laat me niet lachen. Generatiegepakt. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er lopen er zo genoeg rond die liever de wereld zien dan hun dorp om daarna terug te keren naar hun dorp en te constateren dat ze nog weinig leven over hebben om iets fatsoenlijk van hun leven te maken. Het enige wat dan nog rest is afgeven op iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
Of is het teveel? |
Citaat:
Maar zo snel je doorhebt dat het overal hetzelfde is, komt het besef dat je dat eigenlijk ook thuis allemaal vind, zeker dit jaar met deze temperaturen. Geen gezeur en geen gesleur. |
Citaat:
En als toerist lijkt het overal wel veel leuker en beter. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam voor je want zij hebben je centen nodig. Eenmaal je er gaat wonen heb jij hun nodig zowel personen als bedrijven overheid enzoverder en kom je tot de conclusie dat het overal wel iets is dat beter of slechter is. En die zogenaamde gastvrijheden heb ik ook mogen ervaren ....zolang je geld het ben je overal welkom. Heb je dat niet is een schop onder je kont zowat het enige dat je kan verwachten. |
Citaat:
Dit en een mooie eigen levenswandel kunnen mij innerlijke rust en een rustig leven zonder financiële zorgen geven. Dus een erfenis weigeren? Als het schulden zijn ben ik akkoord. Anders noem ik het naïef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En met het pensioen van hier leef je in Hongarije als een keizer in een villa aan het Balatonmeer. |
Citaat:
Gelukkig zijn er ook expats die het ietwat breder zien en bewust hun geboorteland/streek de middenvinger geven. En ja, eigen financiele middelen heb je nodig, ook om in je geboortedorp te overleven. ...Behalve als je een geslaagd politiekerke zijt. Mensen moeten leren leven met hun middelen en stoppen met hun afgunstig gedrag omdat ze het in verre streken niet konden maken of zich niet konden aanpassen. |
Citaat:
Laar die maar wachten tot na u, dan zie je niet aan wat ze het verspillen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be