Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Creperen (+ sommige mannen tegenwoordig) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244124)

Guinevere 25 juni 2018 22:38

Creperen (+ sommige mannen tegenwoordig)

Op het werk creperen ze op de afdeling omdat ik er wat ben.
En mijn man crepeert omdat ik minder thuis ben. Hij schoot vanavond ook weer in kramp.

Het is ook nooit goed. Maar je hebt gewoon niets aan xenofoben of loco's. Alez, ik zal ze maar wat tijd geven om tot zinnen te komen.

Veel mannen zijn loco. Dat is het eigenlijke probleem.

Oh ja, en aan de vrouwen: trouw beter niet onder uw opleidingsniveau.

Libro 25 juni 2018 22:46

kojak 25 juni 2018 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8746434)
Op het werk creperen ze ...

Hmmm.... des crêpes.
Daar heb ik nu eens écht goesting naar sie.
Maken ze die op jou werk ?

TV-verslaafde 25 juni 2018 23:16

Ben je nu aan het kankeren op de mensheid in het algemeen? Ja, er lopen veel idioten rond.

Zaak is ook dat de besten een stapje terug zetten om ruimte te laten voor de idioten. De beteren zijn beter van het begin dus moeten niets bewijzen.

Zoals daar zijn jouw imams, jouw politici; kortweg de idioten van de planeet eigenlijk. Maar we moeten ze voorrang geven omdat we beter zijn. Het is altijd een race naar de bodem.

Anna List 26 juni 2018 06:57

Citaat:

Op het werk creperen ze op de afdeling omdat ik er wat ben.
En mijn man crepeert omdat ik minder thuis ben. Hij schoot vanavond ook weer in kramp.

Het is ook nooit goed. Maar je hebt gewoon niets aan xenofoben of loco's. Alez, ik zal ze maar wat tijd geven om tot zinnen te komen.

Veel mannen zijn loco. Dat is het eigenlijke probleem.

als je nu op t werk die hoofddoek eens af deed en gewoon met mannen praatte? Dan kan je mss ook gewoon carrière maken en met gemak die lamlendige nietsnut van een man van je onderhouden. Je zit er uiteindelijk mee, en als je m niet wil wegdoen, zal de oplossing toch van jou moeten komen, zo ver was je zelf ook al.

ps bedoelde je crisperen?

Thuleander 26 juni 2018 08:03

Ach, als de échte islam het overneemt zijn al haar problemen opgelost: gedaan met werken en goe wat petsen tegen haar smoelwerk als ze commentaar heeft op mannen.

Anna List 26 juni 2018 08:08

dat vredevolle begrip wat de ramadan en suikerfeest moet brengen dat slijt ook snel hé zeg ? :lol:

Vlad 26 juni 2018 08:26

Oei, terug gaan werken doet precies pijn ...

Anna List 26 juni 2018 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8746620)
Oei, terug gaan werken doet precies pijn ...

t is vooral dat thuiskomen bij een nietsnut van een man die een hele dag geen klap uitvoerde en dan ook nog verwacht dat hij zijn voeten onder tafel kan schuiven en t eten op tijd gereed is, vermoed ik zo... na de afwas nog even stofzuigen en was en strijk en Guine kan ook weer naar bed voor de echtelijke verplichtingen, en dan 's ochtends gezond weer op om naar t werk te vertrekken.

repeat.

Marie van de koster 26 juni 2018 10:39

Zit uw huisband zonder werk?

Tavek 26 juni 2018 10:41

Komt er van, een pakistaan bijeen doen.

Eurosceptic 26 juni 2018 12:56

Citaat:

Op het werk creperen ze op de afdeling omdat ik er wat ben

Dat verbaast me niet

Citaat:

Veel mannen zijn loco. Dat is het eigenlijke probleem
Zo te horen ben jij het probleem

Citaat:

Ik ben ervan overtuigd dat mensen met zo'n standpunt nooit oprecht gelukkig kunnen worden

Eurosceptic 26 juni 2018 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8746554)
als je nu op t werk die hoofddoek eens af deed en gewoon met mannen praatte?

Voor mij is iemand die in een hoofddoek naar het werk gaat net hetzelfde als iemand die met een legeroutfit vol swasticka's naar het werk gaat. Dan moet je niet zeuren omdat je gediscrimineerd wordt.

Het maakt deel uit van een vijandige doctrine en steekt een denkbeeldige middelvinger uit naar ongelovigen, homoseksuelen etc. Door een hoofddoek te dragen plaats je jezelf volledig naast de maatschappij.

Als ik naar de supermarkt ga en er zit iemand met een hoofddoek achter de kassa, ga ik gewoon in een andere rij staan. Omdat ik weiger te erkennen dat die fascistische ideologie thuis hoort in deze beschaafde maatschappij.

Er zijn heel wat mensen die zo denken, en dan is de conclusie van Guine dat veel mannen loco zijn

Anna List 26 juni 2018 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8746869)
Voor mij is iemand die in een hoofddoek naar het werk gaat net hetzelfde als iemand die met een legeroutfit vol swasticka's naar het werk gaat. Dan moet je niet zeuren omdat je gediscrimineerd wordt.

Het maakt deel uit van een vijandige doctrine en steekt een denkbeeldige middelvinger uit naar ongelovigen, homoseksuelen etc. Door een hoofddoek te dragen plaats je jezelf volledig naast de maatschappij.

Als ik naar de supermarkt ga en er zit iemand met een hoofddoek achter de kassa, ga ik gewoon in een andere rij staan. Omdat ik weiger te erkennen dat die fascistische ideologie thuis hoort in deze beschaafde maatschappij.

Er zijn heel wat mensen die zo denken, en dan is de conclusie van Guine dat veel mannen loco zijn

veel geluk daarbij in de Action.

Den Duisteren Duikboot 26 juni 2018 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8746869)

Wat 'n held bent u toch. Van rij veranderen, zeg.

Weinigen zouden het durven. Of er een lor om geven. Maar u doét het.

Hopelijk krijgt u bij leven nog een standbeeld.

En een fopspeen.

Anna List 26 juni 2018 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8746883)
Wat 'n held bent u toch. Van rij veranderen, zeg.

Weinigen zouden het durven. Of er een lor om geven. Maar u doét het.

Hopelijk krijgt u bij leven nog een standbeeld.

En een fopspeen.

²
ik zou enkel het woord 'of' gebruiken ipv de 'en' in uw laatste zin. je moet ook niet overdrijven hé.

Den Duisteren Duikboot 26 juni 2018 13:18

A propos, wat zijn eigenlijk loco's?

Anna List 26 juni 2018 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8746891)
A propos, wat zijn eigenlijk loco's?

Spaans is uw ding niet?

Den Duisteren Duikboot 26 juni 2018 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8746893)
Spaans is uw ding niet?

Ik ken alleen dit:

Anna List 26 juni 2018 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8746898)
Ik ken alleen dit:

om zot van te worden, zo'n betutteling.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be