![]() |
Ik ben geen vreemdeling
onder mijne naam verschijnt er links in het vakje altijd vreemdeling. Hier kan ik echt niet tegen, zelfs als linkse niet.
Hoe kan ik dat veranderen? Wie heeft me deze status toegekend? Als mijn geheugen mij niet in de steek, laat heb ik dat hier nooit ingetypt? ik zou daar dan liever zowiets als 'sos' hebben staan. |
jou status verandert automatisch volgens het aantal postings dat je doet:
<100 = vreemdeling vanaf honderd: burger later: partijlid, vervolgens gemeenteraadslid, schepen,en zo klim je 'op' houd er wel rekening mee: het gaat alleen om het aantal posts, niet om de kwaliteit. Ik zou me er dus niet te veel van aantrekken: probeer naar kwaliteit te streven, het is vooral dat waaraan het hier soms tekort schiet. overigens, laat mij even de honneurs waarnemen: van harte welkom op dit forum. driewerf |
De volledige lijst:
Vreemdeling 1 Burger 100 Partijlid 200 Lokaal Raadslid 300 Schepen 400 Burgemeester 500 Provinciaal Statenlid 600 Provinciaal Gedeputeerde 800 Gouverneur 1.000 Parlementslid 1.500 Parlementsvoorzitter 2.000 Staatssecretaris 2.500 Minister 3.000 Minister-President 4.000 Europees Commissaris 6.000 Europees Commissievoorzitter 8.000 Permanent Vertegenwoordiger VN 10.000 Secretaris-Generaal VN 20.000 Voorlopig nog niet verder dan 20.000 maar dat moet misschien nog eens bekeken worden aangezien er nu al iemand is die meer dan 20.000 posts heeft ;) |
:cheer: Go Jan, go Jan! :cheer:
|
kvind het eigenlijk wel erg, dat ik vreemdeling ben
mja dat wordt veel posten é |
Citaat:
:? |
In mijn vreemdelingentijd (een week terug) was ik toch er één die tegen het vreemdelingenstemrecht was. Neen serieus, eigenlijk een dom detail om u er druk over te maken. Eigenlijk een reden om Belangers niet als verzuurden aan te strepen, omdat die reactie van u zelf verzuurd was. ;)
|
Wees blij dat je vreemdeling bent. Men is bijna overal ter wereld 'buitenlander'.
Die titel illustreert je wereldburgerschap. |
Citaat:
Ze zijn hier nogal gek op bloemkolen. Wees welkom in het cuckoo's nest.....;-) |
Citaat:
"Always look on the bright side of life" (Monty Python) |
Citaat:
om vanaf 30.000 Paus en vanaf 100.000 God en vanaf 1.000.000 Compleet gek en de muishandziekte 8O |
Citaat:
Die hogere politieke mandaten zijn natuurlijk compleet van de pot gerukt, maar sommige "gedecoreerden" houden er kennelijk wel een dikke nek aan over. Wordt het niet tijd om een ludiekere en minder gezags-onderdanige rangorde uit te werken? (Wat is trouwens een "Provinciaal Statenlid" en waarom past een Senator niet in het rijtje?) |
Zoals je zegt: het is een 'spelletje'. Hecht er dan ook niet meer waarde aan.
|
Hoeveel posts moet ik plaatsen om terminator, euh, administrator te worden ? ;-) :-D
|
Daar zal meer voor nodig zijn dan een pak berichten ;-)
|
trouwens, nieuwe titels voor wie over de 20 000 gaat zijn niet nodig hoor. yann heeft een nieuw systeem bedacht: http://forum.politics.be/showthread.php?t=31166
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch geen racistje hoop ik? :twisted: :-P |
Citaat:
"Ik ben géén racist, maar....... [size=1](marokkanen kan ik niet horen of zien)[/size]" "Ik ben voor vrije meningsuiting, maar[size=1].......(enkel voor wie van mijn gedacht is)[/size]" "Ik heb geen tijd om hier op in te gaan, maar..........[size=1](ik ga nog een uurke of twee posten op topics waar ik mij wél kan weren)[/size]" |
Citaat:
Het zijn precies racisten die ervan houden om nieuwelingen als "vreemdeling" op het laagste schavotje te zetten (en volgens de logica van het politics-spelletje: met de minste inspraak). Want wat mij vooral stoort is dat een "vreemdeling" lager gerangschikt staat dan een "burger", volgens diezelfde politics-logica. En jou kennende zou het jou - zoals mij - ook moeten storen dat een "partijlid" hoger gerangschikt staat dan een "burger". Maar goed, die spelregeltjes gaan al lang mee, neem ik aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be