![]() |
smartphone van 1000 euro
Hier spreken ze van 1000 euro voor een laptop en 1000 euro voor een smartphone 8O
Ik heb geen smartphone maar een gewoon telefoontje. Ik ben bereikbaar en kan wanneer nodig iemand bereiken. Zou echt niet weten waarom ik zo'n grote plaat van een telefoon zou moeten meesleuren. Mijn laptop betaalde ik 260 euro bij mediamarkt. Blijkbaar veel welstellende mensen tegenwoordig. https://www.hln.be/ihln/multimedia/w...omen~ac48c32c/ |
Wat is uw punt ?
|
zonder gsm kunnen rondlopen is pas luxe
|
Citaat:
Ik wed dat het heel wat meer ruimte in beslag neemt dan uw smartphone. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zwijg me aub van die mensen die als ze ergens zitten constant dat schermpje onder je neus duwen met foto's van van alles en nog wat:x Of nog erger die van alles wat ze eten eerst een foto nemen:? |
Citaat:
|
Hier sé 50 euro..
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had in elk geval mijn agenda en notaboekje altijd bij mij. Op wandelingen ook de nodige determinatieboeken en wandelkaarten. Toch handig als dat alles in uw zak past. |
Citaat:
|
Ik zou het er niet aan geven, maar iedereen geeft zijn geld uit aan wat hij wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn bejaarde Phablet (en die was gekocht in afslag/uitverkoop/solden/eindereeks) doet de taken die ik er van verlang nog steeds prima. |
Mijn vorige laptop kostte 2700euro
De huidige 3600 euro Betaald door de werkgever uiteraard. Om de drie jaar een nieuwe enik kan deze gewoon overnemen voor 50 euro. En het is een zaligheid, snel en vlot kunnen werken. Zeker omdat ik regelmatig simulatiesoftware draai, telt iedere tijdswinst. |
Idem ditto voor mijn iphone ;) Om de twee jaar een nieuwe....
|
Citaat:
Maar nu spaar ik alvast dat rugzakje uit en loop geen kans dat ik een boek vergeten ben. |
Als ge zoiets krijgt van't werk, zou ge zot moeten zijn om het te weigeren en er zelf geld aan te geven.
Wie zoiets zelf wil betalen doet maar, maar ik kan dat daar niet aan geven. Wat niet wil zeggen dat er geen zaken zijn waar ik geld kan aan uitgeven waarvan andere mensen waarschijnlijk niets mee hebben. En het constant staren en turen naar die smartphone heeft misschien minder met het toestel, maar met de idioot die het in z'n pollen heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be