| Pandareus |
29 juni 2018 19:48 |
vroegere vlaams-nationalisten houden nu van hun land België
Sinds de aankondiging door Bracke in DS (zijn beroemde bocht in september 2013) en daarna de federale coalitie deelname van N-VA weet iedereen met 2 gram hersenen dat die partij fundamenteel veranderde en de ouwe retoriek & nostalgie op zolder parkeerde in ruil voor de hoofdprijs.
Zo stoort niemand er zich zelfs nog aan dat minister Bean Weyts tijdens partijvergaderingen zit te koekeloeren naar zijn scherm om toch maar niets te missen van de matchen van de rode duivels.
We kennen ook de vriendschappelijke relatie van ministers Steven en Jan met de koninklijke familie en de top van het Belgische leger.
En nu gaat zelfs de Grote Leider zijn eigen woordvoerder gratis in dienst van het vaderland reserveofficier worden. Vlaanderen stuurt zijn beste zonen uit om de top van het vaderland mee te helpen verdedigen. België mag trots zijn op het civisme van zijn politiek personeel. Ze zijn niet te beroerd om de botten aan te doen en mee in de actie te treden.
Houzee ! Leve België !!
Citaat:
N-VA-woordvoerder wordt reservist bij het leger
Van opvallende ‘vakantieplannen’ gesproken: N-VA-woordvoerder Joachim Pohlmann begint maandag aan zijn militaire basisopleiding als kandidaat-reserveofficier in Leopoldsburg. “Na de aanslagen in Parijs en Brussel kon en wilde ik niet langer afzijdig blijven.”
Vanaf volgende week ruilt de 36-jarige Pohlmann het politieke toneel in voor de basis in Leopoldsburg, als kandidaat-reserveofficier bij de landmacht. “Ik spendeer er al mijn verlof aan.” Net als VUB-professor Jonathan Holslag wordt hij één van meer dan 5.000 reservisten bij het Belgisch leger. Dat betekent dat hij jaarlijks minimum 7 dagen ter beschikking van het leger moet staan, en kan opgeroepen worden voor missies in binnen-en buitenland.
|
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...egon~a09f8980/
:belgievl:
|