![]() |
De schande van het WK
Ik ben geen voetballiefhebber, maar als de Rode Duivels spelen in een EK of WK, dan wordt er bij ons in de garage voetbal gekeken, met onze naaste buren (25 tot 30 man. Groot scherm met beamer.
De maich van afgelopen donderdag was een pure schande, zeker voor de mensen die hier een half maandloon of meer voor moesten neertellen.
Nochtans is dit iets dat gemakkelijk op te lossen is.
Dan zijn we van die grote schande af. Eén van onze buren was boos dat de Duivels scoorden. Ik begrijp dat gewoon niet. Indien je wereldkampioen wil worden, moet je iedere ploeg aankunnen, dan moet je niet beginnen met het spel "stratego". |
Fyi: België heeft gewonnen en na de goal van Januzaj waren alle Belgische spelers door het dolle.
En de Engelse supporters stonden er beteuterd bij. Op hun bakkes: tweede en verloren. Geen enkele supporter wil met opzet verliezen. In de kranten en op TV moeten ze er wel over zeveren. Laat ze maar doen. En wij mogen lekker tegen Brazilië spelen. Nahnahnahnah :cheer: |
Citaat:
|
In Engeland is er niemand nu tevreden hoor. Lees de Britse commentaren maar eens.
Ze hebben op hun doos gehad van België en nu moeten ze tegen Colombia. Hun zelfvertrouwen heeft een serieuze knak gekregen. |
Citaat:
En men kan een poulegenoot maar pas opnieuw tegenkomen in de finale. |
Citaat:
|
Maak u niet dik,het is maar een spelletje hoor.
|
Citaat:
Mensen die een half maandloon of meer neertellen om dit "spektakel" te zien? Ik denk het niet hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar zijn er ook Zuid-Amerikanen die een jaarloon uitgeven om dan uitgeschakeld te worden. Voetbalsupporteren is fucking good, maar met mate :-P |
Waarom heeft Spanje verloren? 't Was dat veld met een putin.
|
Citaat:
Feit is dat er veel te veel geld omgaat in het voetbalwereldje. |
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=244063 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be