Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   De schande van het WK (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244192)

reservespeler 30 juni 2018 18:29

De schande van het WK

Ik ben geen voetballiefhebber, maar als de Rode Duivels spelen in een EK of WK, dan wordt er bij ons in de garage voetbal gekeken, met onze naaste buren (25 tot 30 man. Groot scherm met beamer.

De maich van afgelopen donderdag was een pure schande, zeker voor de mensen die hier een half maandloon of meer voor moesten neertellen.
  • Bewust gaan voor gele kaarten.
  • Bewust geen doelpunten scoren.
  • Bewust ...

Nochtans is dit iets dat gemakkelijk op te lossen is.
  • Zestien ploegen kunnen zich plaatsen voor de 1/8 finale.
  • Nadat deze ploegen zich geplaatst hebben, wordt er geloot om te kijken wie er tegen wie moet spelen. Dus nooit meer op voorhand loten wie tegen wie moet spelen, pas achteraf, nadat de zestien namen bekend zijn, loten we.

Dan zijn we van die grote schande af.
Eén van onze buren was boos dat de Duivels scoorden. Ik begrijp dat gewoon niet. Indien je wereldkampioen wil worden, moet je iedere ploeg aankunnen, dan moet je niet beginnen met het spel "stratego".

Dadeemelee 30 juni 2018 18:41

Fyi: België heeft gewonnen en na de goal van Januzaj waren alle Belgische spelers door het dolle.

En de Engelse supporters stonden er beteuterd bij. Op hun bakkes: tweede en verloren.

Geen enkele supporter wil met opzet verliezen. In de kranten en op TV moeten ze er wel over zeveren. Laat ze maar doen.

En wij mogen lekker tegen Brazilië spelen. Nahnahnahnah :cheer:

reservespeler 30 juni 2018 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8750231)
Fyi: België heeft gewonnen en na de goal van Januzaj waren alle Belgische spelers door het dolle.

En de Engelse supporters stonden er beteuterd bij. Op hun bakkes: tweede en verloren.

Geen enkele supporter wil met opzet verliezen. In de kranten en op TV moeten ze er wel over zeveren. Laat ze maar doen.

En wij mogen lekker tegen Brazilië spelen. Nahnahnahnah :cheer:

U heeft een andere match gezien dan ons? Zeker de eerste helft!

Dadeemelee 30 juni 2018 18:47

In Engeland is er niemand nu tevreden hoor. Lees de Britse commentaren maar eens.

Ze hebben op hun doos gehad van België en nu moeten ze tegen Colombia. Hun zelfvertrouwen heeft een serieuze knak gekregen.

geertvdb 30 juni 2018 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8750222)

Nochtans is dit iets dat gemakkelijk op te lossen is.
  • Zestien ploegen kunnen zich plaatsen voor de 1/8 finale.
  • Nadat deze ploegen zich geplaatst hebben, wordt er geloot om te kijken wie er tegen wie moet spelen. Dus nooit meer op voorhand loten wie tegen wie moet spelen, pas achteraf, nadat de zestien namen bekend zijn, loten we.

".

Ik ben daarmee akkoord, maar dan wel zo dat de 1e van een groep enkel geloot kan worden tegen een 2e van een andere groep. Dan is er tijdens de poulefases motivatie om. eerste te worden in de poule.
En men kan een poulegenoot maar pas opnieuw tegenkomen in de finale.

reservespeler 1 juli 2018 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8750271)
Ik ben daarmee akkoord, maar dan wel zo dat de 1e van een groep enkel geloot kan worden tegen een 2e van een andere groep. Dan is er tijdens de poulefases motivatie om. eerste te worden in de poule.
En men kan een poulegenoot maar pas opnieuw tegenkomen in de finale.

Het inhoudelijke laat ik aan de federatie over!

Rahowa 1 juli 2018 17:27

Maak u niet dik,het is maar een spelletje hoor.

reservespeler 1 juli 2018 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8750691)
Maak u niet dik,het is maar een spelletje hoor.

Is dat zo?
Mensen die een half maandloon of meer neertellen om dit "spektakel" te zien?
Ik denk het niet hoor!

djoebidoebidoe 1 juli 2018 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8750692)
Is dat zo?
Mensen die een half maandloon of meer neertellen om dit "spektakel" te zien?
Ik denk het niet hoor!

Slimme mensen zetten constructies op om domme mensen het geld uit hun zakken te kloppen. Dit spektakel is zo een constructie.

Zucht 1 juli 2018 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8750903)
Slimme mensen zetten constructies op om domme mensen het geld uit hun zakken te kloppen. Dit spektakel is zo een constructie.

De Belgen zijn dan niet al te dom, want er zijn niet bijzonder veel supporters afgereisd tot nu toe.

Dadeemelee 1 juli 2018 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8750910)
De Belgen zijn dan niet al te dom, want er zijn niet bijzonder veel supporters afgereisd tot nu toe.

Ik ben een fervente supporter, maar om naar Rusland te gaan? Alle respect voor de Belgen de wel gegaan zijn uiteraard.

Blijkbaar zijn er ook Zuid-Amerikanen die een jaarloon uitgeven om dan uitgeschakeld te worden.

Voetbalsupporteren is fucking good, maar met mate :-P

Libro 1 juli 2018 23:16

Waarom heeft Spanje verloren? 't Was dat veld met een putin.

reservespeler 3 juli 2018 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8750903)

Misschien wel.
Feit is dat er veel te veel geld omgaat in het voetbalwereldje.

fred vanhove 3 juli 2018 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8751612)
Misschien wel.
Feit is dat er veel te veel geld omgaat in het voetbalwereldje.

Dat is zo. Al een geluk dat de domme massa gelooft dat als die Belgische voetbalploeg wint ook ZIJ winnen. Dan roepen ze dat ZE hebben gewonnen. Wie ze met die ZE allemaal bedoelen is me een raadsel. De FIFA ? De spelers ? De trainers ? Maar zij ??? De dag erna bij de eerste factuur valt al snel de ontnuchtering:-D

Dadeemelee 3 juli 2018 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8751655)
Dat is zo. Al een geluk dat de domme massa gelooft dat als die Belgische voetbalploeg wint ook ZIJ winnen. Dan roepen ze dat ZE hebben gewonnen. Wie ze met die ZE allemaal bedoelen is me een raadsel. De FIFA ? De spelers ? De trainers ? Maar zij ??? De dag erna bij de eerste factuur valt al snel de ontnuchtering:-D

Nochtans zijn er veel meer Belgen die voor voetbal supporteren dan voor een politieke partij.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=244063

Elio di Supo 3 juli 2018 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8751655)

Ach Fred toch. Je zult je kaars uitblazen met een zure smaak in je mond.

reservespeler 4 juli 2018 05:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8751662)
Nochtans zijn er veel meer Belgen die voor voetbal supporteren dan voor een politieke partij.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=244063

Leg me die vergelijking eens uit?

Elio di Supo 4 juli 2018 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8750918)
Ik ben een fervente supporter, maar om naar Rusland te gaan? Alle respect voor de Belgen de wel gegaan zijn uiteraard.

Blijkbaar zijn er ook Zuid-Amerikanen die een jaarloon uitgeven om dan uitgeschakeld te worden.

Voetbalsupporteren is fucking good, maar met mate :-P

Ik kan er nog altijd niet bij dat 5000 Panamezen effectief naar Rusland zijn vertrokken.

vlijmscherp 4 juli 2018 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8752349)
Ik kan er nog altijd niet bij dat 5000 Panamezen effectief naar Rusland zijn vertrokken.

dat waren allemaal bankiers die hun papieren persoonlijk kwamen afgeven aan de Russische rijken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be