![]() |
Wie gaat dit najaar met vakantie en waar ?
Wij kozen voor Agadir (Marocco).
|
De Languedoc.
Een dik uur vliegen maar, ideaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In oktober, als het God belieft, een weekje naar de zee met de ouders.
Niet echt vakantie voor mij, maar toch ne keer wat anders. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Langs de andere kant, in Agadir zijn er minder Marokkaanse oetlullen, die zitten allemaal in België |
Maar in't najaar op vakantie. Bof, een weekje Ardennen waarschijnlijk.
Ik kan al hopen op guur weer, koud, winderig smeltende sneeuw enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist om daarna (na de vakantie) op het werk tegen de collega's te kunnen zeggen, wij zijn daar geweest en kijk eens hoe bruin ik ben? :rofl: p.s. Let u even op want de poster zijn kort bochtenwerk is top vandaag. |
Citaat:
|
Ik was vorig jaar ook in Agadir. Ga nooit tijdens piekmomenten. Nooit last gehad.
Aan de boekingen te zien denken veen Belgen hetzelfde. Liefst niet stigmatiseren. |
Met de vlieger naar Madrid,daar een huurwagen oppikken en dezelfde dag nog naar Burgos rijden.Van daaruit dan een roadtrip doorheen de Bergen van Cantabrië en de Picos de Europa,de woeste kusten van Asturië en op de terugweg nog een dag of 3 relaxen in een B&B in de extremadura.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel ik mij zoals u met zen allen wel weet, als vragensteller van dienst, de vraag of er in Servië eigenlijk wel iets aan de hand is, want ik denk dat er een hele groep van de Servische bevolking, op het ogenblik in Rusland zit wegens WK voetbal. :? |
Ik ga niet op vakantie; wel wekelijks een daguitstap voorzien. Morgen dagje zee, wss volgende week dagje Ardennen (Maredsous), ook een dag Dinant staat op de program en verder weet ik het nog niet:-)
Ik wil toch 1 dag/ week ertussenuit! ps: ik herbegin pas te werken op 3 september.....lekker 2 hele maanden vakantie, yes!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be