![]() |
Dit verandert allemaal op 1 juli
Dit verandert allemaal op 1 juli: korting op stroomfactuur, verplicht alcoholslot, terug naar de rijschool, ...
Citaat:
Laat mij er ééntje uithalen: Wie rijbewijs haalt, moet na zes maanden verplicht terug naar rijles Citaat:
|
Die slipcursus? Geldklopperij! Ik rij met eigen wagen dagdagelijks sinds begin1973. Nog nooit geslipt. Rijden met verstand en niet met emoties of testosteron.
|
Citaat:
Rijden met verstand, kan ik u geen ongelijk in geven maar tegenwoordig ... :? Laten we het hoofd buigen over de slipcursus zelve. Ik wil het nut van een slipcursus zeker niet ontkrachten maar slipcursussen worden geleerd op wegen/banen waar in de meeste gevallen op enkele paaltjes na geen ander voertuig in de buurt is. Ik zie niet echt iemand een slip manoeuvre gaan uitvoeren op een volgepakte baan/rijweg/autostrade. De dato 09/10/2017 was er al een geschil over. Citaat:
|
Maar ik vermoed dat bompa en bomma die hun rijbewijs bij een doos waspoeder hebben gekregen geen enkele extra verplichting opgelegd krijgen.
Onze overbuur heeft vrijdag bij het in z'n garage rijden bekan een fietser van de baan gemaaid. En 't was niet de eerste keer. En idd, de auto kan een moordmachine zijn. Maar komaan, dit is toch uitmelken hé. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be