![]() |
Verrassend. Slechts 67% van de festivalgangers doet aan safe sex
Verrassend. Slechts 67% van de festivalgangers doet aan safe sex
De duidelijke bewijslevering dat de festivals van tegenwoordig niets meer met muziek of iets anders te maken hebben. Vroeger was het nog seks, drugs & rock'n roll. In huidige tijden heeft de rock'n roll het onderspit moeten delven voor wat kattengejank in de meeste gevallen. De tentsletjes even niet vergeten. :rofl: |
Eenderde van de festivalgangers had ooit seks op een festival, maar tweederde van de festivalgangers had ooit veilige seks op een festival?
Goed onderzoek, sterk gerapporteerd ook. Zegt ook niks over hoeveel van die onveilige seks met een vaste partner was, bijvoorbeeld door mensen die actief zwanger proberen te worden. En de bewering dat Woodstock beter was vind ik al helemaal bijzonder. |
Ze "beuken" er dus op los gelijk kiekens zonder kop.
Dat is de Neuken Voor Autochtonen |
Citaat:
|
Vandaar de liberale abortuswetgeving :mrgreen:. Wat een bende idioten.
|
Citaat:
|
Ik weet dat Skobolev een festivalganger is. Zou die geen licht op de zaak kunnen werpen?
|
Citaat:
Uiteindelijk een forumlid dat opgemerkt heeft dat ik al jaren op 'sterk water' sta. (sterk water in de zin van: het conserveren van organismen) :rofl: Een woord van dank is op zijn plaats. p.s. Zou ik het mijn dokter kwalijk hebben moeten nemen toe hij zei: U bent een pantoffeldiertje geworden. (een ééncellige dus, met alle respect voor de pantoffeldiertjes) En ik die dacht dat ik alleen maar een 'pantoffelheld' was. 8O |
Citaat:
De parodie op het smurfenkied: Waarom zijn de smurfen blauw? Van het rampentampen in de kou!! Lalalalalalallaaaaa! :cheer: |
schuld van de sossen
|
Citaat:
Er moet toch iemand zijn die we als schuldige moeten aanwijzen zeker? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veilige seks op een festival wil gewoon zeggen dat uw madam het ni te weten komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar seks hebben, da's net zoals demper. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar komen jullie toch vandaan? Uit de kut van tante Sjaan! Hoe kwamen jullie daar dan in? Via de lul van Ome Wim! Wat hebben jullie daar gegeten? Spermaballen niet te vreten! Wat hebben jullie daar gedaan? Glijden van de spermabaan! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be