![]() |
De Japanners uit het WK geknikkerd: Wat doen ze? Netjes hun afval opruimen
Citaat:
Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20180703_0...briefje-achter ![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20180703_03595367 RESPECT ! :clapping: |
Zoals u het volledig terecht schreef, velen die er een voorbeeld aan kunnen nemen.
Op dat vlak hebben de Japanners het meer dan gewonnen!! :lol: ![]() |
Citaat:
De belgen daarentegen ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk hé, die multicultuur: we leren van mekaar (allez, wij toch van hen). |
Citaat:
Het stelt het poco-gelul over CO2-uistoot en "de circulaire economie" en dergelijke wel in een geheel ander daglicht als de "generatie" die veronderstelt is het te doen.......dit....doet. Er is GEEN ENKELE reden waarom de artikelen die daar op die foto te zien zijn zouden moeten liggen,staan,hangen waar we ze zien liggen,staan,hangen...... ....GEEN ENKELE REDEN dergelijk.......f*ck You-gedrag van "tkost mij meer om het weer mee te nemen dus dump ik het maar hier".... Goed,volgend jaar kan er nog een paar euro op de ticketprijzen erbij,want voor de organisatoren is (laten) opruimen en afvoeren,gedeeltelijk ongesorteerd,dus om te verbranden,ook niet gratis...:-(:-(:-( Het verschil met die Japanners qua mentaliteit is wel heel erg groot .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aziaten zijn gewoon properder uit zichzelf, met de Jappanners on top. En ja, ook bruintjes zijn doorgaans hyniënischer dan Caucasiërs/Westerners.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand wat heeft afgekeken van iemand is het volgens mij wel omgekeerd...ik herken alvast dezelfde soort vuiligheid ... inheems is die alvast niet |
Citaat:
Al eens in pakweg Afrika geweest? Brazillie? Al eens gekeken hoe mensen daar hun omgeving vervuilen omdat ze gewoon niet anders kunnen of weten? Uw mening komt altijd neer op gekak op anderen omwille van huidskleur, wat dus gewoon racisme is. |
Citaat:
Ik herinner me nog dat zoveel jaar geleden toen er hier in België voor het eerst werd gememd over zwerfvuil uit de wagen zwieren dat in een land zoals bv Italië de normaalste zaak was je huisvuil te gaan ledigen in het bos. Ergens logisch zolang je er zelf geen hinder van hebt, het je niet in je portefeuille raakt ( -> cfr toeristen ) en niet beter beseft naar de toekomst toe |
Citaat:
Hier concentreert sluikstort en afval zich ook steevast in " aandachtwijken". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be