![]() |
U wil een nieuw telefoontje om met te pronken?
|
Ik moet kunnen bellen en gebeld worden alsook wat muziek kunnen beluisteren.
|
Ge kunt toch niet verwachten dat rijke stoefers met hetzelfde gerief rondlopen dan het plebs???
Ge weet wel, het volk dat z'n gat afkuist met babyzeehondenvellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben de 'gelukkige' bezitter van een S8 (gsm) die ik gekregen heb.
Dat ding ligt daar 'mooi' te wezen, nog niet gebruikt. Teveel rommel in wat ik nooit zal gebruiken, en Wi-Fi dat staat mij al niet aan. Ik gebruik mijn oude gsm nog altijd om reden van dat ik: a) niet graag telefoneer b) aan al die app's geen boodschap heb c) nieuwe gsm en andere toestellen verre van veilig zijn Ik zou er zelf geen geld aan kunnen geven. :lol: |
Citaat:
Waarom uw licht aansteken als het met een petrollamp ook nog lukt nietwaar? Mensen die stilstaan in de tijd...wie zijn ze..wat drijft hen? Ik wil anders wel ruilen met een simpeler model hoor. Geheel op mijn kosten. |
Citaat:
Nog niet over nagedacht, strak plan anders. :lol: |
Citaat:
|
Terwijl je toch bezig bent verkoop de wasmachine en koop zo een houten plank met bruine zeep. Albert zal wel staan zwieren dan doet hij ook eens iets.
|
Citaat:
En je had nog een telefoonkotje desnoods. Veel beter. |
Citaat:
TV's waar je een soort oscilloscoop kon van maken (horizontale afbuiging afkoppelen, spoel 90° draaien en er de uitgang van een versterker op aansluiten....pure nostalgie):-( |
Citaat:
![]() Doe dat nu maar ne keer met uwe flat-screen-led-HD tévéken.... |
Citaat:
Meer moet ik niet hebben. :) ![]() |
Goud en diamant verspillen voor de versiering van iets, dan binnen het half jaar helemaal verouderd is :roll:.
|
Citaat:
Kan goed zijn dat ge hare paternoster rond uw oren krijgt. :lol: |
Citaat:
Er is ook iemand nodig aan de andere kant van de lijn.:lol: |
Dat "pronken" waarvan sprake in de draadstart,was dat dan met een pronk-appje????
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be