![]() |
België -Rusland
Als ze Putin laten doen ,krijgen we een finale België -Rusland
met de Russen in de rol van redder van het Russisch vaderland en de Duivels als redders " van Belgique/België. Gelukkig komen er nog verkiezingen in 2019. |
Een heruitgave van de 100-jarige oorlog tss Engeland en Frankrijk blijft ook nog tot de mogelijkheden behoren.
|
Citaat:
Hela, ook niet vergeten dat een match voor een respectable 3de plaats (en het o zo gegeerde brons:-D) ook tot de mogelijkheden behoord. |
Citaat:
|
Citaat:
de iets minder begeerde kus van Mathilde :-) |
Citaat:
- het zou mislopen omdat we geen WK-song hebben - we namen Nainggolan niet mee en Witsel zou gruwelijk door de mand vallen - Vermaelen en Kompany zouden meteen geblesseerd geraken - we zouden verliezen van Engeland - we zouden niet verliezen van Engeland en zo een uitschakeling over onszelf afroepen - Japan zou te sterk blijken - Brazilië zou op weg naar de wereldtitel België verslaan. En ik vergeet vast nog een paar bokkesprongen. |
Citaat:
Gelukkig voor de Vlaamse Onafhankelijkheid zijn mijn politieke voorspellingen heel wat beter dan mijn sportieve voorspellingen van dit WK. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
3e plaats ---> lap dance van Mathilde 2e plaats ---> nachtje met Mathilde 1e plaats ---> triootje met Mathilde en Maxima! |
Citaat:
|
Hilarisch hoe sommigen er echt van overtuigd zijn dat Poetin zo maar eventjes beslist wie wel en wie niet wint.
Complotten, overal ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar had ik niet op gerekend |
Citaat:
|
Ik voorspel een 4-2 winst voor België.
|
Citaat:
In dit stadium zijn alle ploegen min of meer aan elkaar gewaagd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be