![]() |
Putin heeft dit niet gewild.
Farewell of Slavianka
Gastland Rusland eruit gekegeld in zijn eigen toernooi. Wie had nu verwacht dat Putin's wens niet zou uitkomen? |
Ik heb ook een beetje die Russische supporters geobserveerd. Die blikken in hun ogen, dat bidden tijdens penalties, die bijna religieuze ervaring ... dat is nog wat anders dan wat leutemakerij en pinten hijsen.
|
Citaat:
Dat was inderdaad héél wat anders, het was mij ook opgevallen. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De liefde voor "Schoonmoeder Belgique/België" is hier heel wat minder :roll: |
Citaat:
Er waren bedragen bij die, als ik die zou spenderen aan zo een reisje, ik al in het rood zou staan bij de bank. En zeggen dat er véél mensen bij zijn uit landen waar met jaren en jaren ligt te janken dat ze geen geld hebben???? Raar toch? 8O |
Nu ja, die mensen zullen wsl tot de beter gegoeden uit hun land behoren. Maar als je erover nadenkt hoeveel moet neerdokken voor een vlucht, verblijf, toegangskaart, verplaatsingen, souvenirs, etc ... dan kan dit aardig oplopen. En toch wel verrassend idd dat zoveel Zuid-Amerikanen zijn overgekomen.
Een autorit van Belgie naar Kaliningrad was mss nog doenbaar maar voor de rest ... |
Citaat:
|
Citaat:
De liefde voor België bij ons ook. Onvoorstelbaar hoe ons volk meeleefde met de Rode Duivels. Wat een vreugdetaferelen bij de opgestelde grote schermen overal in het land toen België won tegen Brazilië. Vele vele tienduizenden, jong en oud, gingen compleet uit de bol. Onvergetelijk! |
Citaat:
|
Wladimir Poetin heeft uiteindelijk zijn meerdere moeten erkennen in de geslepen intrigante Kolinda Grabar-Kitarovic
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
De cijfers voor Brazilië-België ken ik niet, maar het zou mij niet verwonderen dat er daar een absoluut kijkcijferrecord zou behaald zijn ;) |
Citaat:
of de kijkcijfers zouden heel wat minder geweest zijn.:roll: |
De Russen kunnen het toernooi met opgeheven hoofd verlaten. Zij hebben gestreden voor wat ze waard waren en strafschoppen zijn altijd loterij.
Je moet het ook maar doen : ergens in minuut 100 een doelpunt tegen krijgen en dan nog in de resterende tijd toch nog gelijkmaken. Veel ploegen waren geplooid onder de druk, ik vond het wel knap dat Rusland toch nog konden gelijk maken. |
Vladimir Poetin is sowieso de grote winnaar van dit toernooi, ondanks de hetze van de westerse landen is dit toernooi het best georganiseerde en meest vlekkeloos verlopen voetbaltoernooi ooit. Dit zal steken bij Theresa May en consoorten...
|
Die falende Russische ploeg is ondertussen al verdoofd en in een trein gegooid richting de Goelags.......;-)
|
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() |
|
Over vrijheid gesproken. Het is de FIFA die vind dat er te veel mooie vrouwen in het publiek gefilmd worden. Dat moet dan allemaal worden weggecensureerd worden in bepaalde landen.
Zo'n wereldcup gaat in tegen het negatieve beeld dat men in Europa wil ophangen van Rusland om een oost west toenadering tegen te werken. Vooral de angeksaxen zijn daarin geïnteresseerd. Ze vrezen aan macht in te boeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be