Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het positieve patriotisme van het WK voetbal. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244298)

Dadeemelee 8 juli 2018 08:59

Het positieve patriotisme van het WK voetbal.

Heeft iemand het al opgemerkt. Op het WK zitten de supporters van alle landen kriskras door mekaar zoals in de goede oude tijd.

Geen enkel incident. De verliezers feliciteren de winnaars en de winnaars troosten de verliezers.
Patriotisme op zijn best.

Een les voor de warmongers en haters.

geertvdb 8 juli 2018 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754788)
Heeft iemand het al opgemerkt. Op het WK zitten de supporters van alle landen kriskras door mekaar zoals in de goede oude tijd.

Geen enkel incident. De verliezers feliciteren de winnaars en de winnaars troosten de verliezers.

De japanners die alles opruimen.

Hypochonder 8 juli 2018 10:59

Uw huil-en mekkertopics trekken niet veel volk meer.

Libro 8 juli 2018 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754788)

Je hebt er nog altijd niets van begrepen.

geertvdb 8 juli 2018 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8754826)

Die van u wel.

Xenophon 8 juli 2018 12:49

Spamdraad nr85, K&K aub.

Waar zijn die moderators?

Dadeemelee 8 juli 2018 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8754826)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8754866)
Spamdraad nr85, K&K aub.

Waar zijn die moderators?

De argumenten zijn op, de wanhoop slaat toe. De waarheid kwetst. ;-):-P

Xenophon 8 juli 2018 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754871)
De argumenten zijn op, de wanhoop slaat toe. De waarheid kwetst. ;-):-P

Stop met spammen.

Dadeemelee 8 juli 2018 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8754877)
Stop met spammen.

Kijk eens Xeno, ik zeg hier iets waar ik écht in geloof maar dat blijkbaar zeer vervelend is voor een hoop spammers op dit forum.

En dat het gevoelig ligt bewijst het gescheld in deze draad. Geen inhoudelijke reakties, maar gewoon gescheld en getrol als altijd.

Ik ga het blijven herhalen: (extreem) nationalisme is gevaarlijk. De geschiedenis heeft dat genoeg bewezen.

Xenophon 8 juli 2018 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754881)
Kijk eens Xeno, ik zeg hier iets waar ik écht in geloof maar dat blijkbaar zeer vervelend is voor een hoop spammers op dit forum.

En dat het gevoelig ligt bewijst het gescheld in deze draad. Geen inhoudelijke reakties, maar gewoon gescheld en getrol als altijd.

Ik ga het blijven herhalen: (extreem) nationalisme is gevaarlijk. De geschiedenis heeft dat genoeg bewezen.

Maar man toch, niets dat hier gepost wordt is belangrijk en heeft nul invloed op de realiteit.

djoebidoebidoe 8 juli 2018 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754881)

Ja, en de geschiedenis herhaalt zich, keer op keer. Wen er maar aan!:-o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be