![]() |
Rusland gaat 15.000 Boeren laten immigreren
https://fenixx.org/2018/07/09/russia...-south-africa/
Wraakroepend dat de Boeren hun land zonder slag of stoot moeten afstaan. Gelukkig dat Rusland een oplossing biedt voor een deel van hen. Wat gaat de EU doen voor deze ECHTE VLUCHTELINGEN met een CULTURELE BAND MET ONZE CONTREIEN? De vraag stellen is ze beantwoorden :twisted: :evil:. |
Citaat:
Ze hebben wapens (de meesten). Waarom verdedigen ze hun eigendom niet? Je gelooft het nu wellicht nog niet, maar dit is exact wat ze in de toekomst voor alle blanken -ook die in Europa- in petto hebben: gedwongen onteigening. Als compensatie voor de slavernij en het kolonialisme. Zuid-Afrika is een testcase. Citaat:
Of het nu blanken of Afrikanen zijn. |
Blanken, vooral de boeren/grondbezitters, zijn loslopend wild in ZA. De negers nemen revanche maar vernietigen zodoende hun land. Blanken uit ZA zijn beter af bij de Russen.
|
Citaat:
|
ZA gaat richting waterloos falliet
Byebye |
Citaat:
PS. Niveau van de Zuid-Afrikaanse politie: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom vechten voor een verloren zaak? Er gaat hen niemand komen helpen hoor,... |
'En de ploeg, die boerde voort' :rofl:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Naar waar gaan die vluchten? |
Citaat:
Geloof jij echt dat de filosofie die achter de huidige onteigening van blanken in zuid-Afrika zit jou minder schuldig acht aan het ellendige lot van heel Afrika? Die onteigeningen staan alle blanken ter wereld te wachten. En zoals het er nu naar uitziet zullen die zonder slag of stoot gebeuren. Dus werk maar lekker hard, witmans. Werk maar hard voor jouw 'eigendom', lol. |
Citaat:
Is dit nieuws eigenlijk waar? Verschillende nieuwssites berichten hierover, maar dit kan even goed overgenomen zijn van 1 fake nieuws site. Onze media zwijgt ondertussen in alle talen. Dit is nochtans écht wel BIG NEWS. |
Citaat:
Maar.... hoe zijn die blanke boeren aan hun land geraakt indertijd ? Ik ruik in heel deze zaak één woordje, en dat is 'wraak'. En ik denk dat ik er niet ver naast zit. Maar dat wil nu ook niet zeggen dat ik dit nu ook goedkeur. Verre van. Wel kan ik het voor een stuk begrijpen. Hoe zou je zelf zijn ? |
Citaat:
Dat dit ging (kon) gebeuren, daar hebben ze het ook al over gehad in de media een paar maand geleden. |
Citaat:
-Foto's van boerefamilies die verwelkomd worden in Rusland -Informatie over de gebieden waar die boeren gesetteld gaan worden -Russische boertjes die daarover getuigen (dat het goed is uiteraard!:-D) |
Ik wil ook naar Stavropol.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be