![]() |
Eerste teken aan de wand? V&V naar het VB?
Gaan ze bij de buren onderdak (willen) vinden?
Ik gun hen een herverkiezing alleszins. ![]() https://doorbraak.be/nood-aan-vlaams-nationaal-project/ |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen zouden V&V nooit een zetel halen ,nu waarschijnlijk wel. |
Citaat:
|
Citaat:
in het Vlaams parlement. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De ene is een zakkenvuller en de andere een forumvervuiler.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wegens nog meer voor de hand liggende redenen had je die draad beter niet opgestart.
|
Citaat:
Om die vervelende waarheid onder te sneeuwen insinueer je dat Vuye en co aansluiten zouden willen bij de partij waar jij, net zoals je illustere voorzitter, niets liever doet dan op kakken. In de link die je post is daar geen gebenedijd woord over te lezen, maar dat is voor jou geen probleem. Als klap op de vuurpijl doe je dan hypocriet alsof je Vuye de herverkiezing gunt, maar wel door hem aan het VB te linken. Achterbakser kan niet. |
Citaat:
En als ge dan neen zegt, dan veeg ik daar dik mijn kloten aan. |
Citaat:
Maar het is noodzakelijk. It's a dirty job, but somebody ... Kom hé zeg, wij zijn politieke concurrenten. We gaan mekaar niet beginnen vlooien vooraleer de tijd rijp mocht zijn. Verder hou ik van V&V omdat ik hardliner flamingant ben. Maar wel een realo. Geen fundi die liever met de kop tegen de muur loopt. V&V zitten daar zowat midden in, tussen realo's en fundi's. |
Citaat:
|
Citaat:
En je kakt even graag op het VB als jouw voorzitter. Maar zoals je zegt: It's a dirty job, but somebody ... Rarara, who is the somebody that does the dirty job? |
Citaat:
Wat denk je dat de schoof hier mee bedoelde? Citaat:
|
We gaan mekaar niet beginnen vlooien vooraleer de tijd rijp mocht zijn.
Inderdaad: die moet je in je achterhoofd houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be