Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kuifleeuwerik wint het van hedonisten. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244331)

Dadeemelee 12 juli 2018 10:09

Kuifleeuwerik wint het van hedonisten.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180711_03609213
Citaat:

Geen tweede naaktstrand omdat “nevenactiviteiten in de duinen” zeldzaam vogeltje zouden storen
Goed gedaan van de kuifleeuwerik zeg ik. Al die vieze naakte lijven op het strand en de duinen. Ik moet er ook niks van hebben. :lol:

Universalia 12 juli 2018 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8757510)

Goed gedaan van de kuifleeuwerik zeg ik. Al die vieze naakte lijven op het strand en de duinen. Ik moet er ook niks van hebben. :lol:

Waren de meeste naakstranden eigenlijk géén pedokampen? (van horen vertellen want ik kom daar niet :roll: )

Marie van de koster 13 juli 2018 10:11

Lang leve de kuifleeuwerik :lol:

De schoofzak 13 juli 2018 11:41

Ik hoop het van harte dat de kuifleeuwerik nog lang mag (over)leven.

We hebben weinig strand in Vlaanderen, dus moet er goed uitgekeken worden dat ieder diertje er zijn pleziertje vindt, maar ook het omgekeerde: geen onevenredige last.

Dit gezegd zijnde, blijkt er toch een nood te zijn aan een soort van publieke ruimte, goed afgescheiden en aangekondigd, waar mensen mekaar kunnen ontmoeten voor losse seksuele contacten.
Het bestaat nu, maar vervelenderwijze teveel in de duik. Vaakst nog een parking langs de autostrade.
Zelfs politici laten zich daar dan opmerken en vangen (herinner je die Franstalige ...)
(en ik ben er zelf zo eens een opgereden, vervelend: het duurde net iets te lang voor ik het door had. Een "schone vent" toonde al zijn interesse ...)

Dus ik pleit wel ergens voor een stukje Vlaamse kust, voor net iets meer dan braaf naturisme.
Dan moeten die gegadigden alleszins niet meer de kuifleeuwerik gaan storen.

orfeus5412 13 juli 2018 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8757527)
Waren de meeste naakstranden eigenlijk géén pedokampen? (van horen vertellen want ik kom daar niet :roll: )

Als je er zelf niet komt wat kom je dan hier roddelen ?... "pedokampen" !!!

Xenophon 13 juli 2018 15:21

Ik ben eens op zo'n strand geweest, ook per ongeluk zoals de schoof.

Die vrouwen daar dachten allemaal dat ik piloot was, omdat mijn leubbe precies een stuurknuppel was.

Universalia 13 juli 2018 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 (Bericht 8758367)
Als je er zelf niet komt wat kom je dan hier roddelen ?... "pedokampen" !!!

Ik schreef: van horen vertellen

quercus 13 juli 2018 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8757527)

Ze zouden er mij met geen stokken naartoe krijgen. Alleen reeds die vette bierbuiken, die harige blote konten (zijn ze wel netjes gewassen???), die vetkwabben, die hangtetten, die spataders...

maddox 13 juli 2018 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8758495)
Ze zouden er mij met geen stokken naartoe krijgen. Alleen reeds die vette bierbuiken, die harige blote konten (zijn ze wel netjes gewassen???), die vetkwabben, die hangtetten, die spataders...

Een nudist ziet naakt dan ook niet als iets erotisch. Het zijn de glurende viespeuken rukkend in de bosjes waar men met argusogen naar mag kijken.

Libro 13 juli 2018 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8758195)
Lang leve de kuifleeuwerik :lol:

"Kuifje in het nudistenkamp."

orfeus5412 13 juli 2018 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8758486)
Ik schreef: van horen vertellen

"Van horen vertellen" ja; en het dan verder vertellen; dat is exact wat roddelen inhoud.

orfeus5412 13 juli 2018 17:09

Beetje tegengewicht :
Citaat:

Naakt naar het Antwerpse Fotomuseum? Het kan
In je blootje een tentoonstelling bezoeken. Het kan in het Antwerpse Fotomuseum. Daar organiseren ze volgende week een aantal naaktrondleidingen, buiten de gewone bezoekersuren.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/07...ezoek-het-kan/
Gelukkig zijn er nog mensen die niet van de nieuwe preutsheid gediend zijn.

Dadeemelee 13 juli 2018 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8758291)
Ik hoop het van harte dat de kuifleeuwerik nog lang mag (over)leven.

We hebben weinig strand in Vlaanderen, dus moet er goed uitgekeken worden dat ieder diertje er zijn pleziertje vindt, maar ook het omgekeerde: geen onevenredige last.

Dit gezegd zijnde, blijkt er toch een nood te zijn aan een soort van publieke ruimte, goed afgescheiden en aangekondigd, waar mensen mekaar kunnen ontmoeten voor losse seksuele contacten.
Het bestaat nu, maar vervelenderwijze teveel in de duik. Vaakst nog een parking langs de autostrade.
Zelfs politici laten zich daar dan opmerken en vangen (herinner je die Franstalige ...)
(en ik ben er zelf zo eens een opgereden, vervelend: het duurde net iets te lang voor ik het door had. Een "schone vent" toonde al zijn interesse ...)

Dus ik pleit wel ergens voor een stukje Vlaamse kust, voor net iets meer dan braaf naturisme.
Dan moeten die gegadigden alleszins niet meer de kuifleeuwerik gaan storen.

Ik heb ook niks tegen die naturisten, maar de Belgische kust lijkt mij toch niet zo geschikt. Het is eigenlijk één doorlopend strand dat erg klein is met weinig privacy. In Frankrijk bijvoorbeeld heb je veel meer mogelijkheden en dat is ook niet zo ver.

Bobke 13 juli 2018 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8757510)

Mij is niet echt duidelijk waarom de kuifleeuwerik zich zou storen aan naakte mensen.

Xenophon 13 juli 2018 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8758603)
Mij is niet echt duidelijk waarom de kuifleeuwerik zich zou storen aan naakte mensen.

De kuifleeuwerik is een beetje een apart geval.

Hij stoort zich enorm aan naakte mensen, als de mensen kleren dragen niet zo veel.

Daarom.

Libro 13 juli 2018 18:28

Citaat:

Hij maakt zijn nest in een gat.

Dadeemelee 13 juli 2018 18:43

Citaat:

Benieuwd wat hij vna een boerkini vindt.

Bobke 13 juli 2018 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8758632)
Hij maakt zijn nest in een gat.

Vandaar.
Als dat gat telkens terug wegloopt.

Pandareus 13 juli 2018 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8758586)
Ik heb ook niks tegen die naturisten, maar de Belgische kust lijkt mij toch niet zo geschikt. Het is eigenlijk één doorlopend strand dat erg klein is met weinig privacy. In Frankrijk bijvoorbeeld heb je veel meer mogelijkheden en dat is ook niet zo ver.

Die stront-stranden aan de belgische kust kunnen de pot op. Het is onnoemelijk veel beter aan de opaalkust in frankrijk, of over de grens met nederland. Breskens, Groede enz.

Pandareus 13 juli 2018 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8758625)
De kuifleeuwerik is een beetje een apart geval.

Hij stoort zich enorm aan naakte mensen, als de mensen kleren dragen niet zo veel.

Daarom.

Het is een bijzonder dier, idd een geval apart.

Indertijd ging de politie van gent zelfs zijn ondergoed controleren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be