![]() |
Kuifleeuwerik wint het van hedonisten.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180711_03609213
Citaat:
|
Citaat:
|
Lang leve de kuifleeuwerik :lol:
|
Ik hoop het van harte dat de kuifleeuwerik nog lang mag (over)leven.
We hebben weinig strand in Vlaanderen, dus moet er goed uitgekeken worden dat ieder diertje er zijn pleziertje vindt, maar ook het omgekeerde: geen onevenredige last. Dit gezegd zijnde, blijkt er toch een nood te zijn aan een soort van publieke ruimte, goed afgescheiden en aangekondigd, waar mensen mekaar kunnen ontmoeten voor losse seksuele contacten. Het bestaat nu, maar vervelenderwijze teveel in de duik. Vaakst nog een parking langs de autostrade. Zelfs politici laten zich daar dan opmerken en vangen (herinner je die Franstalige ...) (en ik ben er zelf zo eens een opgereden, vervelend: het duurde net iets te lang voor ik het door had. Een "schone vent" toonde al zijn interesse ...) Dus ik pleit wel ergens voor een stukje Vlaamse kust, voor net iets meer dan braaf naturisme. Dan moeten die gegadigden alleszins niet meer de kuifleeuwerik gaan storen. |
Citaat:
|
Ik ben eens op zo'n strand geweest, ook per ongeluk zoals de schoof.
Die vrouwen daar dachten allemaal dat ik piloot was, omdat mijn leubbe precies een stuurknuppel was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje tegengewicht :
Citaat:
Gelukkig zijn er nog mensen die niet van de nieuwe preutsheid gediend zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij stoort zich enorm aan naakte mensen, als de mensen kleren dragen niet zo veel. Daarom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dat gat telkens terug wegloopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Indertijd ging de politie van gent zelfs zijn ondergoed controleren. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be