![]() |
Gentse zwembaden mogen boerkini niet verbieden
Gentse zwembaden mogen boerkini niet verbieden
Citaat:
Citaat:
Ik kan héél goed zwemmen maar als dat echt niet moet zal ik er niet aan beginnen en in een zwembad zal men mij al nooit zien. Ach ja dat is waar ook, ik heb met kleren aan eens moeten zwemmen: zeilbrevet. :lol: Nu is het al wel algemeen geweten dat er in Gent véél verwarden rondspoken de laatste tijden, het probleem valt zelfs de rechtbank aldaar al aan. :roll: |
Citaat:
Maar ik begrijp dat het voor sommigen frustrerend (of zelfs meer) is dat ook Moslims rechten hebben in dit land. |
Citaat:
Voor andere badgasten zijn kledingstukken niet toegelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of toch niet? |
Citaat:
http://www.vlaamseombudsdienst.be/om...gezondheid.pdf Ik vraag mij wel af welke argumenten gebruikt zijn om de 'zwemshorts' te verbieden, dit gezegd zijnde... om te kunnen vergelijken. |
Citaat:
Dat heeft er niets mee te maken. Het gaat er over dat het lichaam niet afgespoeld wordt in de douche voor het betreden van het zwembad. |
Integratie noemt men dat. Jullie kiezen er voor, leer er mee leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel voor dat vanaf nu iedereen in burkini gaat zwemmen, man, vrouw, moslim, atheïst...
Burkini aan te kopen aan de ingang van het zwembad. Vele kleuren beschikbaar, en keuze uit o.a. een opdruk van Ché Guevara, de paus, Jezus, Mohammed, het spaghettimonster en Cthulhu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be