Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   'Steekpartij Nederland door asielzoekers.' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244383)

Universalia 18 juli 2018 10:03

'Steekpartij Nederland door asielzoekers.'

Even bij onze Noorderburen kijken. :-o

Steekpartij

Snel even Apeldoorn bellen dan maar. :roll:

Maar het 'Paard van Troje' blijft rustig verder de EU binnenrollen.

Geen mens die er wat aan doet om het 'paard' een halt toe te roepen.

Stel ik mij bij deze ook de vraag of het neersteken van mensen een nieuwe vorm van asiel aanvragen is?

Bedankt politici dat u met zen allen zo begaan bent met onze veiligheid en de veiligheid van onze kinderen en kleinkinderen in hun verdere leven.

Ik zou op dit vlak Barbara Pas nog bijna gelijk gaan geven dat het allemaal 'broekschijters/schijtlaarzen' zijn.

Maar kom als hun bankrekening maar aandikt kraait er geen haan over. :?

Hoofdstraat 18 juli 2018 11:27

misdaad loont

https://www.ad.nl/amsterdam/gezicht-...ning~a7a7df8c/

IJsboer 20 juli 2018 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8761537)

Steekpartij

Stel ik mij bij deze ook de vraag of het neersteken van mensen een nieuwe vorm van asiel aanvragen is?

Bedankt politici dat u met zen allen zo begaan bent met onze veiligheid en de veiligheid van onze kinderen en kleinkinderen in hun verdere leven.

Ik zou op dit vlak Barbara Pas nog bijna gelijk gaan geven dat het allemaal 'broekschijters/schijtlaarzen' zijn.

Inderdaad. Niemand. En ook geen enkele politieke partij in zowel oppositie als regering.

Garry 22 juli 2018 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8761537)

Steekpartij

Die zitten alleen in met onze veiligheid als het geld op brengt zoals bij het al dan niet dragen van de autogordel. Als ze dat kunnen verbaliseren zijn ze begaan , zogezegd, met onze veiligheid.

Elio di Supo 23 juli 2018 01:40

Dat zou ng eens een naam kunnen zijn voor een politieke partij die het opneemt voor migranten en vluchtelingen, de Steekpartij.

Universalia 23 juli 2018 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8764684)
Die zitten alleen in met onze veiligheid als het geld op brengt zoals bij het al dan niet dragen van de autogordel. Als ze dat kunnen verbaliseren zijn ze begaan , zogezegd, met onze veiligheid.

Zo zijn er inderdaad nog wel wat andere zaken waar men geld uit slaagt onder het mom dat men begaan is met de mensen hun veiligheid. :roll:

Hoofdstraat 23 juli 2018 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8764815)
Dat zou ng eens een naam kunnen zijn voor een politieke partij die het opneemt voor migranten en vluchtelingen, de Steekpartij.

die ga ik onthouden :-)

Universalia 23 juli 2018 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8764815)

Dat is best goed gevonden!!!

De steekpartij het MES!

Met als logo:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be