![]() |
Kurz: “Toetreding Turkije tot EU direct stopzetten”
Kurz: “Toetreding Turkije tot EU direct stopzetten”
Citaat:
Ik kan S. Kurz dan ook totaal géén ongelijk geven bij zijn denkpiste over de mogelijke toetreding van Turkije tot de EU. Citaat:
|
Laat ons het zo snel mogelijk doen, en zie de EU imploderen.
|
Citaat:
![]() Dat er handelscontracten zijn tussen bepaalde landen, so be it, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal hun onderdanen naar de EU moeten sturen (Oh, misserke want die zijn er al in groten getale) of bij de EU willen inlijven. Ondanks héél die heisa zijn -en blijven er veel mensen fan om een 'snoepreisje' (beetje waterpijp gaan zitten lurken of zo?) te boeken naar Turkije. |
Citaat:
|
Gelijk waar ze gaan, gelijk waar ze zich vestigen, Turken blijven zich in de eerste plaats Turks voelen. Wel, laat hen dan in Turkije blijven aub. We hebben hier al meer dan genoeg lastig volk die alleen maar heibel maakt en profiteert aan 100 per uur.
|
Als we dan toch veel meer moeten uitgeven aan defensie dan kunnen we die middelen maar beter inzetten, Constantinopel heroveren en de Turken de Bosporus overjagen ter beveiliging van onze grenzen. Gedaan met de chantage.
|
Citaat:
Handgranaat ontploft op terras Antwerps restaurant. Een restaurant dat een hotspot is in de Antwerpse cocaïnezwendel. Het restaurant is in handen van een Turks-Assyrische man die de jongste jaren een quasi monopolie zou hebben uitgebouwd op de terminal van DP World op kaai 1700. Zo zie je maar ... :roll: |
We zouden beter stoppen met ze 740M euro/jaar te geven die ze krijgen als kandidaat EU-lid en deze onderhandelingen definitief stoppen.
|
In het Brusselse werd een Albanese crimineel vrijgelaten. Hij zit ondertussen in Albanië ergens op een strand.
Verantwoordelijk voor 40 moorden en tal van andere feiten. Albanese maffia. Als je weet dat er ergens Albanezen zitten blijf er weg. |
Citaat:
Maar strategisch gezien is het beter om er niet over te spreken anders jaagt Erdogan alle vluchtelingen de grens over naar de EU. |
Citaat:
zonder Erdogan ook niet Citaat:
|
Citaat:
Maar de miljarden die ze ontvangen hebben (Turkije & Griekenland) van de EU om de vluchtelingen daar te houden daar zwijgen ze in alle talen over? Turkije mag NOOIT bij de EU ingelijfd worden want dan is het kalf helemaal verzopen of was dat al verzopen? :roll: Dat er een handel bestaat tussen landen tot daar toe maar dat wil niet zeggen dat ze hun onderdanen, meestal diegenen waar ze zelf geen blijf meer met weten, allemaal richting de EU moeten sturen (of om een andere reden: invasie), dit geldt niet alleen voor diegenen uit Turkije en Griekenland maar met enige graagte reken ik daar het hele Afrikaanse continent ook bij. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zie ik dat wel weer verkeerd? Ik zal dat eens moeten nalezen allemaal want misschien ben ik het spoor wel bijster geraakt. WTO Internationale handel in goederen :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be